Wie weet er een leuke plek of restaurant waar ik met met vriendinnen lekker kan bijpraten en waar de kids zich ook goed kunnen vermaken? Omgeving Zuid-Holland... Ik zag zelf al te denken aan het strand...
Geen idee waar jullie wonen en hoe oud de kids zijn maar in Brielle heb je een kleine ballenbak, misschien is dat een optie met slecht weer? Of anders inderdaad op het strand, neem je voor de grotere kindjes een schepnetje mee en laat je ze garnaaltjes vangen, kleedje mee en lekker met ze alle picknicken, maar dat zou je ook in een leuk park kunnen doen.
In hoek van Holland heb je op zo dag in Beachclub Royal kindermiddag, kunnen jullie borrelen en de kinderen spelen en geschminkt enzo worden.
Bij Royal is het toch op zondagmiddag ?? Kan het niet vinden op de website....wij hebben vrijdag afgesproken! Verder nog leuke ideeën??
Pannenkoekenhuis is Vlaardingen of Maassluis. Ik weet niet of de pannenkoekenboot in Rotterdam ook overdag nog vaart, maar dat is ook erg leuk voor de kinderen. Een leuke ballenbak (waar je vanaf je tafel zicht op kan hebben, kinderen kinnen nergens heen).
Pannekoekenhuis "de pannenkoekenbakket" in Zuidland is erg leuk en gezellig! Echt voor kinderen. Binnen een grote speelhoek, ook een babybox En buiten kunnen ze ook spelen Ze hebben ook salades
Sommige van der valk hotels hebben een speelplek voor kinderen...zo kunnen jullie gezellig kletsen en thee/koffie drinken en de kinderen spelen
Een bombi, balorig oid. Heerlijk altijd.. Kids rennen, vliegen enz en ik zit samen met een vriendin heerlijk aan een tafeltje