Zouden jullie het leuk vinden om dit te krijgen..? Ga het morgen aan de papa en mama van Isabel geven.. Bekijk bijlage 321997
Leuk! Alleen hoe zijn de letters gemaakt?! De bovenste lijken dikker? Of is dat bedrog door de foto?!
Heb je goed gezien.. zelf geknipt uit vilt.. had niet altijd een vaste hand haha.. dus sommige moest ik daardoor dunner maken..
En ook wel beetje bedrog, doordat ik op de bovenste heb gericht met de foto, want de E en L zijn net zo dik in het echt.. De A en B zijn wat verknipt..
Haha... Dat is een van mijn vele valkuilen. Maar het is dat je het vraagt en ik kritisch kijk. Maar ik zou erg blij worden van zon persoonlijk cadeau. Hij is echt leuk hoor!!
Mooi!!! Als het zou passen in de stijl van de babykamer, zou ik er blij mee zijn. Als het er niet bij zou passen, zou ik het nog steeds mooi vinden, maar niet ophangen.
Dit. Ik vind het heel mooi, maar ben wel zo'n pietlut dat het precies bij het kamertje moet passen. Ik zou het wat minder geslaagd vinden op een Disney kamer ofzo.