Voor gevoel geslacht baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wiskagirl, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Bij de eerste wist ik zeker dat t een jongetje zou worden. En dat klopte.

Bij de tweede wist ik zeler dat t een meid zou worden, en dat klopte ook.

Bij de derde heb ik in t begin steeds t gevoel gehad van t wordt een meisje maar mn verstand zei; nee het wordt een jongen. En uiteindelijk bleek het ook een jongetje te zijn. Mijn man zei wel vanaf de eerste echo; dit wordt een jongetje!

Iedereen om ons heen zij vanaf t begin af an al dat t een jongen zou worden. Behalve mijn broertje... hij was de enige die dacht dat t een meisje zou worden.

Nu weer zwanger en k heb nog geen gevoel, mss komt dat nog 😉
    Deze keer willen we ons laten verrassen. Dan hebben we alles een keer gehad.

Bij de eerste verklapten ze t per ongeluk net n maand voor ie geboren werd. Bij de tweede hadden we een geslachtsbepalende echo laten doen. Bij de derde wilde mijn man het niet weten maar ik wel, dus ik wist het en hij niet. En nu zien we het wel bij de geboorte :D

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Bij de eerste was ik heilig ervan overtuigd dat ik een jongen zou krijgen. Als de echoscopiste toen had gezegt dat het een meid was had ik haar waarschijnlijk niet eens geloofd... het bleek een jongen te zijn.

Nu bij de 2e heb ik de eerste 12 weken totaal geen voorgevoel gehad. Daarna ging mijn gevoel sterk naar een meid toe, en dat bleek wederom weer te kloppen.

Het grappige is dat ik het bij anderen altijd fout heb. Als ik zeg dat je een jongen krijgt kun je dus de klok erop gelijk zetten dat het een meid word ;)

3. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Bij de eerste had ik vanaf t begin meteen het gevoel dat het een jongen zou zijn. Bij de 20 weken echo kregen we te horen dat t een jongen was en ik zei meteen 'ik wist het', het móest gewoon zo zijn haha. Droomde toen ook steeds over een jongetje..

Toen ik nog niet zwanger was van een tweede dacht ik dat ik 2 jongens zou hebben uiteindelijk, maar nu ik zwanger ben denk ik steeds aan een meisje.. Lastig haha! Tis allebei goed, gezondheid is het allerrrrbelangrijkste :).

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Bij mijn zoonte was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje was. Toen het een jongen bleek had ik echt zoiets hoe dan ? Haha.

Nu zwanger van een jongen en dit heb ik vanaf het begin geroepen. Misschien juist omdat ik het leuk zou gevonden hebben om een meisje te krijgen. Iedereen om ons heen die zwanger is of net bevallen is kreeg een meisje dus een stemmetje zei mij steeds : je bent zwanger van een jongen. En dat is ook zo.... En wat vind ik het leuk twee stoere knullen :)

5. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hahah, oké 30 december weten we het:D en jij krijgt een jongen! :p

6. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb heel sterk het gevoel dat dit een meisje is, maar we zullen zien :)

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij m'n dochter dacht ik een jongen en nu geen idee, hoor t volgende week!

8. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ik wist 1000% zeker dat we een meisje zouden krijgen, maar volgens de echo is hrt 1000% een jongen (en dat is ook heel duidelijk te zien) ;)
    :D

ik ben echt zo super dolgelukkig met een zoontje straks!!!!!! :)

9. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik had nog geen gevoel, totdat ik het hartje zag kloppen en dacht jij bent een jongen. Ook heb ik al 2x gedroomd over een jongen. Bij mijn 1e 2 kids had ik ook gelijk, we zullen het zien dit keer. Spannend!

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Bij de eerste wist ik zeker dat het een meisje zou worden en dat klopte. Nu denk ik bijna zeker te weten dat het een jongetje wordt, maar we moeten nog even geduld hebben voor we dat weten (20 weken echo)

11. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha hoe herkenbaar..! Hier ook om ons heen allemaal zwangeren of pas bevallen mama's die een meisje krijgen/hebben gekregen dus ik dacht ook nou om dat te compenseren krijgen wij vast weer een jongen! En jahoor! Hier ook een jongetje een hok vol mannen dus hihi. Super leuk he :) En gefeliciteerd btw!

12. Formidable2016

28 okt 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    bij me 1ste dacht kan ik een jongen, was er echt van overtuigt . en bleek een meisje te zijn. zat er dik naast haha
    en nu heb ik er nog geen gevoel bij. misschien komt het nog...

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja dat had ik. Alleen vertrouw ik niet meer op mijn gevoel. Ik was zo sterk ervan overtuigd dat ik een zoontje zou krijgen. Echt gewoon al van uit gegaan. Is het toch een meisje. Ik zit altijd verkeerd bij andere en dus ook bij mezelf.

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hier klopte het beide keren. een jongen en een meisje. ben benieuwd wat mn gevoel dit x zegt en of het klopt.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Bij de eerste en tweede klopte het... bij de derde zat ik er naast ;). Had durven zweren dat het een jongetje zou zijn, was heel vreemd toen ze bij echo 'meisje' zeiden... Heb gevraagd of ze het wilden checken en dubbelchecken of het echt wel zo was, ha ha ;).
    Heb toen ook een dag of 2 moeten wennen aan het idee :).

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Totaal geen gevoel wat het is.
    willen het ook niet weten. Spannend!

17. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Mijn voorgevoel klopte ook!
    Ik kon het zelfs niet verdragen dat mensen zeiden dat ik een jongen ging krijgen. Ik voelde gewoon dat het een meisje was.

De avond voor de echo droomde ik dat ik over de geslachtsbepaling.
    In de droom zei men dat ik een jongen ging krijgen maar daarna zei de vroedvrouw dat ze zich vergist had en dat het echt een meisje was.

Hetzelfde gebeurde ook de dag van de echo. Eerst leek het een jongen maar toen men beter ging kijken was het duidelijk een meisje.
    Die geslachtbepaling was op 15 weken.
    Nu met de 20 weken echo is het weer bevestigd dat het een meisje is :)

Ik had wel even moeten omschakelen moest men gezegd hebben dat het een jongen was :) maar uiteraard was dat ook welkom

18. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dacht altijd een jongensmoeder te zijn. Toen ik zwanger was van de eerste wist ik zeker krijg een meisje :) en had gelijk.. Tweede zwanger wist ik het niet zeker maar dacht een jongen en dit was uiteindelijk ook zo.... Ben zelf nooit goed in raden van geslacht behalve bij mij zelf blijkbaar :)!!!!

19. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    dit is mijn eerste zwangerschap en al vanaf het begin zei ik dat het een meisje word en ja hoor op de echo zagen we duidelijk een meisje.

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik had het 2 keer fout. De volgende keer als die er mag komen ga ik gewoon uit van wat ik denk en dan het tegenovergestelde :)

Deel Deze Pagina