Nou vandaag een echo gehad bij de gyn en ik had gevraagd om de nub helaas wou het kindje niet mee werken dus ging ze via de andere kant kijken. Ze zei ik denk dat het een jongen wordt maar helemaal zeker ben ik nog niet! Ik ben 12 weken en 3 dagen iemand gehoord dat het zo vroeg al kan?
Nee. Wij dachten echt dat ik zwanger was van een jongen. Wij wilde het geslacht niet weten dus toen ze geboren was en ik mocht kijken wat het was, was ik helemaal verbaasd dat het een meisje was
Ja mijn voorgevoel trok meer naar een jongen toe eigenlijk ik heb ook een aantal x gezegd hij en meneertje ze zei wel tegen me dat ik er me er nog niet op vast moest pinnen. Want ze Kon het niet met zekerheid zeggen ben benieuwd zaterdag dan weten we het als het goed is zeker!
Bij mijn eerste twee had ik geen voor gevoelens, bij deze zwangerschap wist ik 99% dat het een meisje zou zijn (of nou ja kwa gevoel dan) voor de pret/geslachts echo had ik zelf al een jurkje gekocht
Ik ben nu 14 weken, heel in het begin dacht ik gelijk: jongen. Daarna heb ik een paar weken gedacht: toch een meisje. Na de 12-weken echo waarop ik een druk in het rond springend kindje zag, dacht ik weer: jongen!! En dat denk ik nu nog steeds. Met 20 weken horen we het
Ik heb bij de eerste tot aan de bevalling gedacht, nee.....ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Was gewoon een meid. Nu bij deze heb ik vanaf dag 1 gezegd dat het weer een meid is, dus om die reden zal het nu wel een jongen zijn. En aangezien we het niet willen weten, zal het pas over een week of 28 duidelijk zijn
Ik heb de geslachtsbepaling gehad en we zijn in verwachting van een meisje! Helemaal niet verwacht na de echo van maandag de gyn zei jongen maar nu konden we er echt niet om heen! Het wordt een meid! Voor de geïnteresseerde kan ik wel een foto plaatsen groetjes