meningen zijn er over verdeeld. statistich gezien heb je volgens mij meer kans op het andere geslacht een echoscopist zei. tja t is nu eenmaal 50% kans elke keer weer..
Drie meiden van dezelfde papa. Vrienden van ons hebben zelfs 4 meiden, een groot geschenk vind ik zelf. Toen wij voor een derde kindje gingen maakte het ons geen mallemoer uit wat het zou worden.
Eerst een *dochter, en nu ook zwanger van een dochter. Maar heb hiertussenin nog wel een MA gehad, een leeg vruchtzakje. Misschien had dat wel een jongetje in wording moeten zijn...
Ik had me er laatst ook in verdiept. Wij hebben drie meiden. Was toch even op zoek of dit nu toeval was of dat het toch iets zegt? Kwam dit artikel tegen, wel leuk om te lezen... http://www.henkleenaers.nl/nrc12.htm
1 knul en toen 2 meiden heb ook wel eens gehoord dat als je 3 kids hebt van hetzelfde geslacht de 4e dan ook hetzelfde geslacht zal zijn. En in mijn omgeving klopt dat eigenlijk ook. Collega van mij vertelde, na meerdere vroege miskramen dat bij haar de jongetjes niet bleven plakken.
Ik heb er zelf maar ééntje maar: ongeacht welk geslacht je eerste kind heeft, is de kans op een jongen ietsje groter bij een tweede kind (bij een eerste kind is de kans ook ietsje groter, sommigen zeggen als je al een zoon hebt dat de kans op een meisje voor een tweede groter is maar dat klopt dus niet). mannen in bepaalde beroepen kunnen enkel kinderen van één geslacht krijgen (ik herinner me niet meer welk); dit heeft te maken dat zij veel in contact komen met straling / stoffen die de andere zaadcellen doden Ik heb ook gehoord dat de zuurtegraad bij de vrouw mee bepalend is voor het geslacht van het kind maar voor zover ik weet is dat niet wetenschappelijk bewezen (de andere twee beweringen wel).
wij hebben 3 jongens en waren voor nr. 4 ook al helemaal ingesteld op "het wordt vast weer een jongen" ook de echoscopiste zei dat de kans inderdaad groter was dat we nu weer een jongen zouden krijgen. We hebben nu 3 stoere jongens en 1 kleine meid
Ik heb al 3 jongens en een meid, en er komt een jongen bij. De oudste 2 ( jongen+meid) zijn van m'n exman. De jongste 2 ( 2 jongens) en ons aankomend mannetje zijn van mijn huidige man.
Jongen-meisje-jongen-jongen. (zowel mijn moeder als oma hebben vier kinderen en twee meisjes twee jongens..., had dus gedacht dat deze verrassing een meisje zou zijn)
ff off topic beginnen de eerste twee letter van jouw 3e kindje toevallig met SE haha. dat d8 ik zomaar.