Hier 2 meiden. Ik ken 1 gezin met 4 jongens en 1 gezin met 4 meisjes en bij de VK zag ik een kaartje van 5!! jongens die nu een zusje hadden gekregen, hahaha. Je zou denken dat het elke keer weer evenveel kans op jongen als meisje is, maar blijkbaar gaat dat toch niet altijd op
Niet alles gelezen hoor, maar tis sowieso dat de man het geslacht bepaalt he... Hoe het zit met de X-en en Y-en bij een man weet ik niet. Hier 2 jongens. Kom zelf uit een gezin met 4 meiden, zowel mijn vader (2) als moeder (2) hebben ook alleen maar zussen....
Dochter van mijn ex 2 jongens van mijn huidige partner Het krijgen van een jongen of meisje heeft te maken met wanneer je sex hebt. Meisjeszaadjes leven langer maar zijn trager, jongenszaadjes leven korter maar zijn sneller. Dus als je vlak voor, op of na de eisprong klust dan is de kans op een jongen groter omdat die zaadjes nou eenmaal sneller het eitje bereiken dan het meisjeszaadje. Als je een paar dagen voor je eisprong klust dan is de kans op een meisje groter omdat de jongenszaadjes dan al allemaal gestorven zijn.
Ik heb een meisje en wij krijgen een jongen, maar zelf kom ik uit een gezin met 4 meiden, oftewel: ik heb 3 zussen
Eerste een meisje , daarna twee jongens. Ik zelf ben jongste kind , meisje dus , met twee oudere broers
van wat ik er begrepen heb, is het nogal een complex geheel, en niet een kwestie van voor de eisprong, of daarna, of pa geeft x of y. Het vermoeden bestaat ook dat de vrouw 'bepaalt' welke zaadcel er toegelaten wordt. En dat dat ook weer afhangt van haar hormonale toestand zeg maar.. En dan heb je nog vrouwen/echtparen bij wie kindjes van 1 bepaald geslacht het niet overleven (ken hier ook een verhaal daarover, die droeg de zwangerschappen wel uit, maar altijd overleden de jongentjes....) Hier 1 meisje, en nu zwanger van de 2e. Heb vermoeden dat het een jongen is, maar ja, dat dacht ik de vorige keer ook,.... Schoonmoeder kreeg wel nog een meisje na 3 jongens! (wel 2 vaders) Maar mijn ouders hebben 10 kinderen, en dat is 7x vrouw en 3x man dus ook niet echt in balans zeg maar....
Ik kom uit een gezin met 3 meiden, man uit een gezin met 3 jongens en wij hebben 2 meiden. Derde weten we nog niet. Leuke is wel dat ik nog 6 andere nichtjes heb aan mijn vaders kant waaronder nog een gezin met 3 meiden. Eerste 2 achterkleinkinderen van mijn oma waren ook meisjes, toen 1 jongetje en toen weer 2 meiden. Lekkere meidenboel dus. Ach jongens komen vanzelf
Hier: Stiefzoontje - Stiefzoontje (Andere moeder ) Dochtertje - Dochtertje - Zoontje (van mij met allemaal dezelfde papa) Hoop in de toekomst misschien nog op een broertje voor ons zoontje haha Kinderarts vertelde mij weer dat als je 2 meisjes hebt, je meer kans hebt op een kindje van het andere geslacht dan als je 2 jongentjes hebt
Twee-eiige jongens tweeling uit 2009 en sinds 4 maanden hebben we er nog een knul bij. Vriend heeft 2 broers en mijn schoonvader heeft ook 4 broers. De opa van mijn vriend had ook alleen maar broers. Best grappig.