Ik heb straks 4 kinderen Jongen en een meisje met mijn ex Jongen en een meisje met mijn huidige vriend.
We hebben 2 meiden! En over dat x en y verhaal, bij mn oudste kan dat kloppen, hadden toen alleen tijdje voor de eisprong geklust en bij mn jongste hebben we de SMEP methode toegepast..dus ook rond de eisprong geklust, dus ja...was mn meisje toch ff de snelste en de sterkste hihi... En een wens voor derde is er al en een meisje lijkt me weer geweldig!! mn man zegt altijd: mensen met meisjes hebben gewoon goede sex! (haha, dat zeggen dus deze mannen en de andere met jongens dat ze tenminste echte mannen zijn) tja, het mooiste vind ik het persoontje..dat elke keer toch weer anders is.
Zoon van 12 jaar, zoon van bijna 5 jaar en een dochter geboren op 14 december 2011. Dus 2 jongens en 1 meid,wat nr. 4 gaat worden zien we over 2 jaar.
WIj hebben 2 zonen en een dochter! naast ons woont een gezin met 5 kinderen 3 meiden 2 jongens. Ik zelf komt uit een gezin van 7 waarvan 5 meiden en 2 jongens! Grappige bij mijn zussen en mij is dat we allemaal eerst een dochter kregen en kindjes nr 2 en 3 waren een zoon
Mijn oma heeft 3 meisjes & 1 jongen Andere oma heeft 1 meisje & 2 jongens Mijn moeder heeft 2 meisjes & 1 jongen S.moeder heeft 4 jongens Iedereen in de fam (behalve s.familie dan) kreeg allemaal als eerste een meisje, alleen ik heb een jongen gekregen (dacht in eerste instantie wel dat het een meisje werd, maar mijn vader zei voor de 20weken echo: nee het word een jongen )
3 meiden en wat het nu wordt hoop wel beetje stiekum een jongetje voor me man! ik kan al zo lekker tutten met de dames!! begrijp me niet verkeerd meid is net zo welkom!
Oh grappig... Gisteren waren er nog meer stemmen voor 2 kids van hetzelfde geslacht, dan 2 kids van verschillend geslacht en nu is dat andersom!