OHja dat is idd niet fijn als je dat niet gewend bent..... Ik weet nog goed toen ik vorig jaar alleen kwam te wonen in een nieuw huis in een onbekende buurt, na mijn scheiding. Ik heb werkelijk maanden verrot geslapen. Vreselijk, al die nieuwe geluiden etc. Vooral als de kids het weekend bij hun vader waren. Nou dan vond ik het helemaal brrrrr. Na 4 mnd ging ik eindelijk goed slapen en was ik er aan gewend helemaal alleen in bed te liggen. Nu nog eens 4 maand later weet ik niet beter en vind ik her heeeeeerlijk Succes vannacht!!!
Komt vast wel goed Manlief hier moest vorige week 5 dagen naar Amerika, daar zag ik wel behoorlijk tegenop, zeker ook omdat we 2 pittige mannetjes hier hebben rondlopen, maar het viel achteraf heel erg mee en die 5 dagen waren best wel snel om.
Ik haat het altijd als mijn man weer eens op zakenreis moet. Dat alleen slapen, en ik ben ook niet zo erg van in het donker in mijn eentje.. Wat ik vaak doe is voor het slapen gaan nog even met iemand skypen (gewoon ipad naast me in bed) en als ik dan in slaap begin te vallen ophangen. Dan ben je te moe om nog te gaan liggen malen Anders misschien toch een nachtlampje? Slaap lekker vanavond!
Oo ik slaap fantastisch als mijn man er niet is....heb geen hekel aan hem hoor haha maar ik slaap geweldig. Daar kan ik nou ook niet tegenop zien.
ik slaap bijna altijd alleen partner is chauffeur in het begin was ik ook er bang maar nu ben ik er aan gewend en vind ik het niet erg meer
Grappig om jullie verhalen te lezen dames! Mijn vriend is militair. Doordeweeks altijd op de kazerne en weekends thuis. Ik weet dus bijna niet beter dan dat ik alleen slaap. Ook met oefeningen en/of uitzendingen, dan kan ik weken of maanden alleen zijn. Ik vind de weekenden wel heel gezellig! Alleen is ook maar alleen, maar ik slaap er niet minder om. En ik ben ook nooit bang. Gelukkig maar! 😊
Mijn vriend zit in 5 ploegen, ik mis hem altijd wel als hij weg gaat maar zodra ik mijn kussen ruik ben ik vertrokken. En ik ga altijd heel vroeg op bed dan ( half 10 ) ben ik ook een stuk fitter de volgende dag Mijn tip, lekker vroeg op bed
Mijn vriend werkt 24 uursdiensten, is om de 3 nachten een nacht van huis en in de zomerperiode om de 2, zoonlief slaapt gewoon in zijn eigen bed. Heb er geen probleem mee eigenlijk, vind een avondje voor mezelf ook weleens lekker... ☺️
Komt goed! Mijn vriend moet ook regelmatig naar het buitenland, over een paar maanden zelfs 2 weken Amerika. Eerste keer was het wennen, en ik vind het nog steeds niet leuk, maar zolang ik voor het slapen ga geen ghost adventures oid/horrorfilms kijk is het goed te doen Lekker vroeg gaan slapen, dan is de nacht zo voorbij @Maartje84: ja hoor ik heb op mezelf gewoond, maar ik woon ook al 7 jaar samen met mn vriend. Dan wen je aan samen slapen. En sinds ik mn dochter heb, kan ik me soms zo uit het niks (en dan vooral s' nachts) me lopen opvreten over inbrekers/spontane brand ergens in huis/spookgespuis. Dan is het fijn als er een nuchter iemand naast je ligt Wat wel lekker is, is dat je het hele bed voor jezelf hebt
Afgelopen december toen ik bevallen was van I. en ze opgenomen lag in het ziekenhuis bleven we omste beurt bij haar slapen. Onze oudste dochter was uit logeren de eerste week maar wat heb ik me de eerste nacht bang gevoeld
ik slaap ook het lekkerst als ml niet naast me ligt.. maar vind het wel altijd een beetje enge gedachte dat hij er gewoon niet is.. gelukkig komt het niet heel vaak voor!