3e prikje!

Discussie in 'Voeding' gestart door Laika, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem krijgt morgen wat eerder zijn derde prik. Zijn 2e had hij op 19 juni. Mijn vraag is of het geen kwaad kan, zo snel achter elkaar. Het CB zegt van niet.... Maar ik ben zo bang dat hij er nu wél ziek van wordt. Hoe reageerden jullie babies op deze prik?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Volgens mij hoort deze vraag meer bij baby thuis en niet bij voeding maar dat terzijde...

Het is idd wel vlak op elkaar... waarom zo gauw achter elkaar 2 afspraken. Ikzelf zou het niet doen denk ik maar ik ben nogal eigenwijs aangelegd en wij zijn bewust later begonnen met het rvp en ik twijfel nog of ik alles ga geven of ze ga opsplitsen.
    Mijn dochter heeft nooit last gehad van inentingen dus ze hoeven er geen last van te hebben... mn zoon heeft net pas de 2de gehad en is over een paar dagen 5 maand.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ow ja, je hebt gelijk. Ik wou iets over voeding vragen en toen bedacht ik me opeens dat dit belangrijker was. Oeps :oops:

4. idd wel snel achter elkaar youri kreeg op 25 juni zn 2e prikkie en nu de 3e op 6 augustus pas weer,als je zoiets hebt van t is te snel dan kan je t toch ook op t CB vragen?

succes

groetjes krulliewullie

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hier krijgt Jayden elke maand een prik voor de afgelopen 3 maanden.
    De eerste kreeg hij op 10 mei, de 2e kreeg hij 14 juni en de derde krijgt hij deze maand de 17e.
    Mag toch hopen dat ze wel weten wat ze doen he ;)
    Jayden is er niet ziek van geweest....dus het gaat goed zo.

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik kreeg te horen bij het CB dat er altijd miniaal 4 weken tussen 2 prikken in moet zitten...

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Dat kreeg ik ook te horen!

Groetjes,

Deel Deze Pagina