Hey meiden, Ik heb een paar kleine probleempjes met m'n hondje, en m'n vriend en ik verschillen een beetje van mening over hoe we dit moeten oplossen. Dus wil ik eigenlijk het probleem even voorleggen op een forum waar veel hondenbezitters komen en waar ze misschien goeie tips hebben. Weten jullie zo'n forum? Ben wel al wat fora tegengekomen tijdens het rondzoeken op internet maar dat zijn allemaal van die rustige fora waar weinig mensen op zitten.
www.dierenhulpzondergrenzen.com Heel veel hondenliefhebbers en hondeneigenaren daar. En ook een gedragstherapeute.
Mijn zwager (vriend van mijn zus) is kynologisch gedragstherapeut bij Quiebus. http://www.quiebus.nl/indexnormal.htm Snuffel er ff rond en bij 'Contact' kun je alle e-mailadressen van de instructeurs vinden voor eventuele vragen. (waaronder dus ook mijn zwager - Jeroen van Rossum, hij is altijd wel bereid om vragen te beantwoorden, maar vermeld er aub niet bij dat je mij via een zwangerschapsforum kent )
Ik ben zelf al een dik jaar lid van hondenplaza. Ik vind het een erg leuk forum. Niet te druk, maar wel genoeg om er goed advies vandaan te krijgen. Vooral 1 persoon geeft daar naar mijn idee fijn en snel antwoord op je vragen.
Heey Bosi333, Jullie Mister lijkt precies op die van ons toen ze nog puppy was, alleen zonder die witte pootjes Leuk...
Een van alles en nog wat mormeltje Bij Dogs4life kan ik me niet aanmelden, want dan krijg ik de melding 'uw mailadres is verbannen'? Nou ja! haha
Meld je je aan met hotmail? Dan zou je daardoor waarschijnlijk niet kunnen aanmelden. Sommige fora's bannen nl hotmail.... hondenforum.nl is een HEEEEEEEEELe grote
sommige fora's accepteren alleen emailsadressen van je provider dus waar jij je internet verbinding van hebt
Ja idd met hotmail. We zijn op dit moment in de overgang van @home naar Tele2 en heb dus geen geldig mailadres van de provider! Hmmz.... das wel jammer. En hondenforum.nl heb ik me net aangemeld, ziet er idd wel fijn groot uit Nog ff wachten tot ze me hebben goedgekeurd en dan kan ik eindelijk m'n brandende vragen stellen