Ik vroeg me af of ik nou de enige ben die gewoon de hele maand niks voel en daar bedoel ik mijn eisprong mee. Als ik ongi word dan ben ik het ook 'gewoon' opeens zonder buikpijn enz.. Ik vraag me weleens af of er nou wel wat gebeurd van binnen.. Ik denk dat ik volgende maand maar eens ga beginnen met ovulatie testen. Maar heeft iemand van jullie dat ook? Groetjes
Het enige wat ik voel is als ik ongi wordt en hoe!!! Verschrikkelijke buikpijn wat doortrekt in mn benen (wist al snel wrom ik ook al weer aan de pil was begonnen) Maar mn eisprong nee nog nooit gevoeld, misschien dat ik dat eens in de gaten moet gaan houden met de calculator van hier
hoi hoi ik voel er ook helemaal niks van niet van de eisprong of aankomende menstruatie heel veel liefs samantha
De ene keer voel ik mijn eisprong wel, de andere keer niet. Vind het wel prettig als ik hem voel, want dan weet ik in ieder geval dat ie gesprongen is. Maar anders kan ik het ook wel zien aan mijn temperatuur.
Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld, maar misschien is dat omdat ik er nooit op let. Eigenlijk let ik altijd meer op dat cervixslijm om te bepalen wanneer het ongeveer is. Al ben ik er nou eigenlijk nog steeds niet achter, of je je eisprong al gehad hebt als je dat slijm hebt..
Ik voel ook nooit mn eisprong, ik ga uit van de berekeningen. Ik let dan wel die dagen op wat ik voel etc maar ik word er niet veel wijzer op haha