voor het eerst doen mijn borsten GEEN pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsje, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @deb thx voor je reactie. Ik had nog een btje hoop omdat ik vandaag nog niet ongi was, maar nu bruinverlies. Dus we gaan nu echt nieuwe ronde in.. soms is het lastig om afleiding te zoeken, omdat zo'n btje iedereen om me heen zwanger is of kinderen heeft. Maar ik mag niet klagen als ik me vergelijk met jou. Jullie zijn ook al ff bezig. Ik hoop dat ik me er straks ook net als jij wat meer in kan berusten.. ik wens jou ook alle succes toe met zwanger worden. Ik hoop dat je snel een positieve test krijgt.

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @Mopsie, balen dat je al bruinverlies hebt. ik weet precies wat je bedoelt met moeilijk afleiding vinden met alle zwangeren om je heen. Dat is hier precies zo. OP het werk alleen al waren er 9 zwanger en in mijn familie en vriendenkring ook 6...dus dat waren nogal wat kraambezoeken en veel avonden die je vrolijk moet doorbrengen terwijl je je niet zo voelt!!
    onthou in ieder geval wel dat je ervan mag balen als je weer ongesteld word en dat je dan lekker aan jezelf moet denken...want als je iets graag wil is het moeilijk als het niet wil...en dan baal je flink!!

Heel veel succes en ik hoop dat je ook snel een positieve test in je handen mag houden.

liefs

Deel Deze Pagina