Nee, normaal heb ik een paar dagen voor mijn nod pijn aan mijn borsten maar heb nou helemaal nergens last van.. raar hoor zo'n lichaam! en jij dan?
Nou ik heb anderhalve week geleden veel hoofdpijn gehad en misselijk met vlagen. Nu een week lang al kramp in me buik en onderrug. Elke keer denk ik ....ik word het ...maar tot op heden helemaal niks..... Heel vreemd hoor....en spannend
Hallo, ik mag meedoen, ik test morgenochtend als ik nog niet oni ben... Trouwens als je de tests niet in de winkel wil kopen, bestels ze dan eens op zwangerschapstesten.net (of zoiets) DIe van mat care. zijn fijne testen en niet zo duur, bovendien heb je ze de volgende dag in huis als je met ideal betaald en ze worden in een discrete witte enveloppe verzonden! SUC6 morgenochtend! x
Vanmiddag om half 5 toch nog maar even naar de drogist om 2 testen te halen. Gelijk een test gedaan enn.....2 donker roze strepen! Ik kan het nog steeds niet geloven. 2 dagen geleden (toen ik ook al overtijd was) nog niets en nu gelijk een vette streep. Ik zit met roze gloei wangen op de bank.....
Dat had ik ook gisteren getest en vandaag ongesteld. Moet zeggen ook wel fijn om ongesteld te zijn want het is pas m'n tweede cyclus nadat ik gestopt ben met de pil. Het heeft een jaar geduurd voordat het weer op gang kwam. Ben dus best wel blij dat ik nu twee cyclussen achter elkaar heb. meiden wat spannend allemaal ik ga voor jullie allemaal duimen. Piglet
Hoi allemaal... Ik heb getest ....voor het eerst in mijn leventje ....spannend hoor... Helaas een NEGATIEVE TEST...... Dus laat de maar komen..... Liefs
He Diddl! Wat jammer dat je negatief getest hebt! Misschien komt het nog! Bij mij was een testje niet meer nodig. Ben vannacht ongesteld geworden.... Op naar de volgende ronde dan maar....
Ow....Wat balen voor je marije .....nou hier nog geen te zien..en nog steeds buikkramp en in me rug...... snif snif
Nou ik heb gister negatief getest, jammer maar we gaan volgende maand weer voor. Wat ik wel jammer vind ik dat er na een uur (ja weet het mag ik niet naar kijken!) toch een 2 streepje te zien was en dat mn oni nog nergens te bekennen is! Dus valse hoop waarschijnlijk....
Ja dat is wel heel vreemd he......ik zou na een weekje als je nog niet ongi bent geworden nogmaals testen als je het dan zo lang volhoudt...hier ook nog geen te bekennen.... Die test van de kruidvat had ik gebruikt ...en die loopt dan vol volgens mij die schermpjes ...klopt dat ? nou had ik het vakje waar ik mijn tweede streepje zou moeten zijn als ik zwanger was nog niet vol volgens mij maar had hem wel zoveel seconden in het potje gehouden.....misschien hoeft dat ook niet eens heb geen idee ...JULLIE?
Hallo allemaal, ik ben vandaag ok de eerste keer overtijd, maar ik ben sinds vier dagen erg verkoud (maar geen korts!). Kan dat, dat de NOD dann wat later is? Ik heb mijn eisprong heel duijdelijk gevoelt op 2. september en nou ben ik nog steeds niet ongi, normaal heb ik een 25 dagen-cyclus Hach, dat is zo spannend, hoor! Ik heb een beetje buikpijn, en een steken en kriebelen in mijn navel, mijn borsten zijn heel gevoelig maar dat kan ok alles en niks beteken, weet ik wel. Ik denk ik ga niet voor woensdag testen, heb de test van etos hier. Success allemaal! Groetjes Alrun
bij mij is nog steeds niks te zien.. heb wel met 2 dagen overtijd getest maar negatief snap er nou niks meer van ben nog nooit overtijd geweest iemand hier ervaring mee?