Ja, ik zit in hetzelfde schuitje. Een dikke week overtijd nu: dat is nog nooit eerder gebeurd. Ik "voel" mijn eisprong altijd heel duidelijk en kan de klok erop gelijk zetten dat ik dan 14 dagen later ongesteld wordt (of hopelijk niet natuurlijk ). Nu had ik vorige week donderdag inderdaad ongesteldheidskrampen en dacht elke keer al dat het was doorgebroken, maar niks hoor. Vrijdag had ik nergens meer last van. Toen heb ik zaterdag getest (spannend ), maar niks! Ik heb me een dag treurig gevoeld, maar het toen weer van me af gezet. Nu nog steeds niks, dus ik dacht: voor de zekerheid toch maar weer eens testen. En nog steeds negatief. Ik had ook geen positieve test verwacht (ik voel helemaal niks namelijk: geen krampje, geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten: niks). Maar ik vind het nu wel erg vreemd worden. Kan je cyclus zomaar ineens een maand raar verstoord zijn? Of er is bijvoorbeeld toch een bevruchting geweest, maar is dat al mis gegaan? Ik hoop nu eigenlijk al dagen eens ongesteld te worden: dan kunnen we tenminste weer met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen! Die onzekerheid en dat afwachten is het ergst...
Hallo! Ik lees al een tijdje mee, nu eindelijk eens de eerste reactie! Ik ben nu 5 dagen over tijd. Geen overduidelijke symptomen, nu sinds gister bruin verlies.... menstruatie of toch....? Wel al 2 negatieve testen verder. dus: wachten wachten wachten...
Hoi, Nou wat jij zegt had ik ook hoor...ik voelde ook helemaal niks meer ...dus ik dacht van laat het nou maar komen......na ongeveer 6 dagen kwam het ....dus ....en dat is 10 dagen anders dan de vorige keer.... Hopelijk test je alsnog positief maar dan later ...... ik duim voor je....
Dank je Diddl9. Ondertussen zit ik op 9 dagen overtijd. Gisteren krampen, dus ik had "hoop" dat het nu eens ging doorzetten, maar vandaag weer helemaal niks. Gisteren (8 dagen overtijd) nog een vette nega-test, dus er is echt niks aan de hand. Zucht... dat afwachten, daar word ik stapelgek van!
Ze zeggen hier geen bloed geeft moed......dus... Hoorde van iemand hier ...dat die na 2 weken alsnog positief testte....Dus er is nog hoop. Hou je ons op de hoogte?
Doe ik! Het helpt in ieder geval om het hier even van je af te "zeuren" Alleen mijn moeder heb ik verteld dat we graag een kindje willen, dus veel kan en wil ik er met anderen niet over praten terwijl mijn hoofd er soms wel van overloopt! Nu vertelde mijn moeder vandaag dus wel dat ze pas na 8 weken erachter kwam dat ze van mij in verwachting was. Geen klachten, niks. En ja, dan denk ik inderdaad toch stiekem weer een beetje geen bloed geeft moed
Nee, nog steeds niet ongi. Donderdag heb ik voor het laatst getest (8 dagen overtijd) en toen was er geen 2e streepje. Omdat ik nu al een paar dagen ongesteldheidskrampen heb (die komen en gaan), wil ik nu nog wat langer afwachten voor ik weer een test er doorheen jaag voor niks Ik denk nu dat de wel snel zullen doorbreken.
Nou ik teste dus een complete week na mn NOD nog positief! Kon het niet geloven en ben meteen met mn potje naar de ha gereden! Ook deze test was positief! Ik ben echt zooooo blij! Nou dames er is dus nog hoop! Veeeel succes! Liefs.
gister pas een dikke streep! had wel bij 3 & 4 dagen overtijd getest maar die waren negatief.. gister meteen 2 testen gedaan en allebei dik positief..
Morgenvroeg maar weer eens denk ik. Ik heb afgelopen donderdag nog getest: niks. Ik twijfel een beetje of ik 12 of 10 dagen overtijd ben of gewoon een erg verlate eisprong had dit keer. Maar dus geen positieve test tot afgelopen donderdag en eigenlijk ook geen enkel symptoom (ok, 1: ik heb de hele dag honger...). Ik zou willen dat ik morgenvroeg net zo'n mooie verrassing zie als jij, maar ben er bang voor dat het weer negatief is...
Hallo Allemaal, Nou ik ben 1 dag overtijd.. Wacht nog maar even met testen denk ik... heb erg pijnlijk borsten gehad meer slijm bij het plassen en sávond wel misselijk maar ga denk ik nog niet testen hoor.. Gisteren had ik wel een onwijzen steek in me linker eierstok was me gevoel dus miscchien is dat toch dat ik ongesteld wordt.. Laten jullie het weten.. Zouden jullie ook nog even wachten met testen als jullie in mijn positie zitten? xxx
Hallo allemaal, Ook ik en voor het eerst echt overtijd en zit met wel of nog niet testen? Ben nu een paar dagen overtijd maar durf niet zo goed! Heb wel last van mijn buik vaak krampjes enzo, had vorige week wel twee dagen 2x een heel klein beetje bloed met afvegen dus dacht nou daar komen ze weer maar er gebeurd niets. Wel ben ik vaak misselijk maar dat had ik vorige maand ook dus dat hoeft niets te betekenen verder nergens last van. Denk dat ik nog maar even wacht met een testje misschien morgen ofzo. gr. TM 26*26*29*29*?
Testen is de enige manier. En als het negatief is maar je wordt niet ongesteld, kun je een paar dagen later weer testen. Natuurlijk kun je wachten tot je 2 weken overtijd bent of zo, maar kun je die onzekerheid aan Maar snap helemaal wat jullie bedoelen hoor: ik durf zelf ook niet meer zo goed. Morgenochtend anders afspreken dat we allemaal (nog eens) een testje wagen? En dan duimen voor flink wat dikke tweede strepen op die test?
Oke dan wacht ik tot morgen en doe we samen de test.. vandaag halen en morgenochtend testen anders moeten we tot sávonds wachten want me partner wil er bij zijn.. Goed idee dat we morgenochtend testen? xxxx
Prima: morgenochtend! Ik heb nog 1 test liggen. Ik reken er na zoveel dagen overtijd en geen symptomen niet op, maar wie weet...