ja ik heb gister getest was niet zwanger maar ben ook niet ongi dus zlang ik dat niet ben hou ik moet ga maandag weer testen denk ik of het weekend groetjes
hihihihi ik snap wat je bedoel mijn ma zij tegn mij je moet het doen waneer jij denk dat goed is maar zo in de stres blijven zitten vind ik ook maar niets dus ik denk dat het een kwestie is van even moet bij elkaar rapen en gewoon er voor gaan hier staan er meer met eerste niet zwanger en de derde geeft aan dat het wel zo is dus gewoon moet houden zo lang je niet ongi ben en als het uit eindelijk toch gebeurt dan gewoon je zelf er over heen zetten zal voor je blijven duimen laat snel horen wat de uitslag was he
Dank je wel ja nou je hebt ook wel gelijk in wat je zegt.. ik ga gewoon in me pauze een test halen maakt het nog uit welke ? ze zijn allemaal wel betrouwbaar toch ? hoor namelijk wel veel verschillende verhalen... Ik laat het je zeker weten .. heb namelijk wel gedroomd over zwanger zijn alleen weet niet precies wat en heb ook het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden.. Ik heb elke keer als ik na de wc ga dat ik kijk of er geen rode duivels zijn heel stom.. Ben trouwens wel heel blij dat ik er etminste met iemand over kan praten want verder dan mijn vriend weet niemand dat we bezig zijn.. Thanks voor je reactie's elke keer... Groetjes
hihihi gaag gedaan hoor dat kiken doe ik ook steets en als ik zie dat er niets is wort ik gelijk weer een beetje blij ik heb clearbeu geebruikt die is volgens de meeste mensen het meest betrouwbaar maar ook gelijk het duurst hihihi suc10
Hallo allemaal, Nou hier ook nog niet getest maar ben het voor vandaag nog wel van plan. Geloof dat mijn man ook wel duidelijkheid wil haha . Maar een beetje eng vind ik het wel. Het gekke is dat ik vorige maand het echt hoopte en ook 2 keer een test er tegen aan heb gegooid en ik nu echt het gevoel heb dat het raak is ondanks dat ik niet echt klachtjes heb. Sinds gisteravond wel gevoelige borsten. Aan gezien regelmatig misselijk ben weet ik niet of dit hiervan komt wel heb ik last van mijn buik veel krampjes enzo maar dat kunnen ook mijn darmen zijn natuurlijk. Het is gewoon vreemd deze keer, ben er wat rustiger onder dan vorige kaand maar ook vind ik het moeilijk om te testen. Nou straks toch maar alle moed verzamelen en toch even doen denk ik. Voor alle anderen veel succes en sterkte en de gene voor wie het nog niet zo mag zijn volgende maand hopelijk wel! gr TM
@ Diddle9: jammer joh maar succes met klussen voor de volgende ronde ik voor je @ Bloempje55: hoe staat het er bij jouw voor? @ Katje81: sterkte met wachten tot het weekend. @ Lara80: succes misschie toch verlaat dus ook verlate test?! @ Melody1e: misschien volgende test wel positief. @ alle anderen veel succes! gr TM
hoi terrormisty nou suc6 hoor zal ook voor jou duimen dat van jou is bij mij ook al wer zo herkenbaar ik heb dat ook en dan test je de eerste keer en dan krig je te zien dat het niet zo is wat een afgang is dat zeg vogede keer beter nogmaals suc voor iederen
@terrormisty hoe het hier staat, slecht hahaha nog steeds niet ongi, ook niet het gevoel dat ik het moet worden :S:S:S Voor de rest ook helemaal niks, wel beetje grieperig. Veel moe, moeilijk slapen en moeilijk uit bed komen hahaha xxx
Nou ik ben er over uit ik ga zo een test halen.. Ben misselijk en heb zin in zurenbommen heb gedroomd over zwangerschap en ben nog niet ongi ben het zat ik test gewoon Klink heel stoer nu maar wil het gewoon weten . Meiden ik laat jullie het weten Ga om 12 uur met lunch en ga een test halen.. Maar het maakt dus wel degelijk uit wel merk je neemt begrijp ik voor de zekerheid ervan? Ik moet ook wel snel testen want moet binnenkort na het ziekenhuis voor mamografie en als ik dan zwanger ben ( hoop het wel) dan mag ik geen mamografie doen geloof ik toch? Ik ben wel erg snel verdrietig de laaste dagen maar heb ook wel veel tegenslag gehad hoop dat het me nu mee zit
Nou toch maar testje gedaan en een heel licht streepje waar te nemen! In de gebruiksaanwijzing staat dat het dan positief is dussss daar ga ik dan maar vanuit hè! Voor alle andere heel veel sterkte ik duim voor jullie en wie weet mogen we samen genieten van 9 mooie maanden (en daarna natuurlijk ook haha). Groeten van een vrolijke TM (heb ergens nog wel een twijfeltje hoor)
Aan alle inmiddels zwangere meiden: gefeliciteerd! Ook ik zit met jullie in hetzelfde schuitje... Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd, terwijl ik dat nooit ben geweest. Ik heb dus vanmorgen ook een test gedaan en jullie raden het al... deze was negatief... Maar na het lezen van al jullie verhalen over het positief testen vanaf 5 dagen overtijd, heb ik wel wat meer rust Ik ga dus gewoon maar wachten en over 2 dagen nog eens testen. Toch fijn om te lezen dat je niet alleen staat Allemaal nog heel veel succes en ik blijf meelezen! Liefs.
Hallo, Nou ik had net met een collega pauze gehad en ik dacht halen we vis en ondertussen ga ik snel een test halen sta ik in de drogisterij te kijken welke ik zal nemen komt ze binnenlopen ik werdt helemaal rood en deed een beetje ontkennend.. Maar ik had ook me vriend gebeld die wil dat ik wacht tot vanavond met testen maar ik ga jullie het vanavond zeker laten weten hoe of wat... DUs ik moet nog ff geduld hebben
Hé Terrormisty: dus in ieder geval al eentje uit dit topic positief! Van harte gefeliciteerd meid! Voor alle anderen die nog in afwachting zijn: heel veel succes Ik ben alweer een beetje over de teleurstelling heen van vanochtend. Die zullen nu toch echt wel snel komen en dan is het nieuwe ronde nieuwe kansen! Eens gaat het gewoon lukken en ik zit pas in ronde 3. We hebben alle tijd en gelukkig heb ik het zo ook druk genoeg met allemaal andere leuke dingen
hoi hoi iedereen het is hier echt spannent aan het woorden hihii ook ik heb maar weer een test gehaald staat er plots een bekende achter me daat word gerodel aar goed ik heb er 2 en ga vrijdag ook maar testen vind maandaag zo ver weghihihi suc voor idereen groetjes monique
ben ik weer zt net is even die bijsluitr nog is door te lezen het schijnt dat die hcg de eerst dagn nog helemaal niet goed is het urine zit dus nar mijn idee kun je beter zowiezo pas na 5 dagen over tijd testen en als hij na 2 testen zecht niet zwanger en je bent niet ongi is het beter de HA in te lichten en tussen de eertse test e 2 test moet 3 dagen zitten dat van die HA wist ik en dat testen na zo veel dagen ook aar dat van dat HCG niet hoor ook gek word er gezecht dat je mag testen en dan kan het eigenlijk nog niet we wachten wel tot vrijdag groetjes monique