Voor het eerst ECHT overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muurbloempje, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Is het je eerste ronde? Het kan zijn dat je een extreem lange cyclus of geen eisprong hebt!

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wat is een ronde? :oops:
    Volgens mij mijn 6e (gestopt eind april) en telkens rond de 5e week ongesteld.
    Denk wel dat ik mijn eisprong gehad heb (gevoeld).

Heb al geprobeerd al die afkortingen hier op te zoeken, want kom er soms niet uit met lezen. :rolleyes:

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    de keren dat je toch ongie bent geworden is de ronde.....

grtjes

4. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ik ben nog niet over tijd, maar was even jullie berichtjes aan het lezen en vond het grappig te zien, dat enkelen van jullie toen nog niet wisten dat ze zwanger waren en er in dit topic over schreven en twijfelden. Leuk dus, jullie wisten toen niet dat jullie zwanger waren.
    Vond ik gewoon erg ontroerend.

Dus...alsnog gefeliciteerd!

5. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dan zou ik nu m'n 5e ronde in moeten gaan.

6. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Dat is inderdaad vreselijk vervelend DvS. Ik was de laatste keer 16 dagen overtijd en het was mijn 4e ronde (3e echte ronde). Geen idee waarom het nu ineens zo lang duurde, maar het schijnt toch wel eens vaker voor te komen. Je kunt bijvoorbeeld een erg verlate eisprong hebben. En dat kan dan weer te maken hebben met vakantie of stress of ziekte, etc. Zeker weten kun je het niet. Ik was uiteindelijk alleen maar heel blij dat ik toch eindelijk ongesteld werd.
    Hoop voor jou snel duidelijkheid meid! Ik zou er vanuit gaan dat je een cyclus overslaat: is het dan 4 weken later nog niks (geen ongi, niet zwanger) dan zou ik weer langs de ha gaan.

7. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dat was ik inderdaad al van plan en dat is binnen nu en een week. Dan eis ik gewoon een echo, al is het maar om te weten dat het zaakje goed zit.

Deel Deze Pagina