Hej iedereen Ik ben een beetje onzeker en wil daarom mijn verhaal Hier even kwijt. Ik ben in augustus terug gestopt met de pil. Nu heb ik een cyclus van 41 dagen en 1 van 43 dagen achter de rug. Dus normaal moest ik nu 9/12 mijn menstruatie krijgen. Heb 11/12 een test gedaan die negatief was. Maar nu heb ik nog steeds geen menstruatie doorgekregen. Zouden jullie nog even wachten met een nieuwe test of niet? Ben ook zo bang voor de ontgoocheling wabt moet Telkens meer dan een maand een half wachten.
Tsja,ik kocht altijd de testen van kruidvat goed in. (2 voor 5,-) die zijn gevoelig en goed. Zo kon ik wat vaker testen Maar ik zou zeggen doen..ik heb geen geduld om zolang te wachten. Succes!!
Wat vervelend voor je dat je zo'n lange cyclus hebt, dan moet je extra veel geduld hebben! Het kan natuurlijk heel goed dat je cyclus deze keer langer is, je kunt op basis van 2 rondes denk ik nog niet goed constateren dat je een constante cyclus hebt. Ik zou een dag of twee wachten en dan nogmaals testen. Maar kan me voorstellen dat je de drang hebt om vaker te testen.
Ergens wil ik wel wachten tot dit weekend maar het is idd moeilijk Ik had de test van het kv gedaan maar niet de 2v5. Maar kan het verschil geven als je die smorgens doet of savonds Want ik heb mijn test gedaan savonds na het eten.
Het beste is om na je laatste wc bezoek 2-3uur niets te drinken en niet te plassen. Ochtend urine is goed maar ook niet als je voor het slapen 3glazen water hebt gedronken. haha. De + testen vind ik zelf wat minder en ook minder gevoelig.
Ik zal vnvd zo een test gaan halen en morgenvroeg proberen Op hoop van zegen Bedankt al voor jullie snelle reacties!
Opnieuw test gedaan en terug negatief. Ik heb deze maand ovu test gedaan en deze waren 23 en 24 november positief. Hoelang zou het dan normaal kunnen duren voor je lichaam hcg aanmaakt?
Dat zou je nu ongeveer wel goed voor positief moeten kunnen testen..... vervelend zo een cyclus. Neem anders even contact op met je huisarts! Die kan je miss verder helpen.