Dag dames, Ik slik al bijna 10 jaar microginon 30. Ik ben nu 24 lentes jong. Het verhaal; Ik heb sinds begin oktober vreselijke onderbuikpijn. Nu ben ik afgelopen woensdag naar de dokter geweest en hij denkt aan een blindedarm ontsteking of, een cyste op mijn eierstokken. Gelukkig heb ik mijn baarmoeder en eierstokken laten controleren en alles was prima in orde!! Ook geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap oid Ik ben afgelopen zondag gestopt met de pil, ik had allang ongesteld moeten zijn, maar helaas. Ik heb zojuist vanmorgen een test gedaan van het Kruidvat. 2 voor 5,- En deze test negatief. Wat kan er nu aan de hand zijn?? Ik neem aan dat als ik ook maar een beetje zwanger zou zijn, dat het wel zichtbaar had moeten zijn op de echo bij de gynacoloog Wat nu??? Hoop graag van jullie te horen, Liefs, Juicey
ik heb het ook gehad maar ik bleek later wel 6 weken zwanger te zijn van de 1e. was toen net 18 jaar.... als je zwanger bent in het begin kunnen ze nog niet veel zien daarom laten ze je ook pas met 8 a 9 weken komen voor een echo. Bij sommige zelfs pas met 11 weken. In de gaten houden, anders volgende week weer testen. Heb je de pil ook eens doorgeslikt?
Nope, wel eens een paar dagen langer ivm vakantie of een feestje, maar niet niet extreem lang Tussentijds mooi ongesteld geworden... Ik wacht het nog even een paar dagen af, en anders nog maar een keer testen Groetjes, Juicey
dat deed me zusje dus ook, en die werd ook ineens niet meer ongi, bleek dat haar baarmoeder dus volzat door het doorslikken van de pil af en toe....dus mocht de positieve test uitblijven kan je ook altijd even vragen of het daar wat mee te maken kan hebben. Succes ik hoop natuurlijk dat je gewoon positief test!
hey, toen ik stopte met de pil om zwanger te worden heb ik geen ongesteldheid meer gezien. dus wie weet. zou het even afwachten en anders misschien nog een keer testen
hey het kan ook zijn dat het ontpillen is er zijn veel meiden hier die lang moesten wachten op hun ongie...maar laten we daar niet vanuit gaan en hopen dat je gewoon al zwanger bent ! Ik zou gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Succes meis!