Heel veel bloedverlies en buikpijn door koperspiraal?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door vruchtje24, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Ik heb nu ongeveer 3 maanden een koperspiraaltje en mijn menstruaties zijn verschrikkelijk. Ik verlies belachelijk veel bloed en heb hele erg krampen. Voorheen had ik dit nooit, dus zou dit door het spiraaltje komen?

Wij zijn 3 jaar bezig geweest voor ons zoontje en wil gewoon niet meer hormonen in mijn lichaam zoals pil etc., dus vandaar dat ik dacht aan koperspiraal. Maar als dit zo blijft laat ik hem verwijderen:x

Wie ook hier ervaringen mee?

gr vruchtje

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb hier geen ervaring mee maar als ik jou was zal ik ff je gyneacoloog bellen ....

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb ook een koperspiraal.

Ik heb er bewust voor gekozen omdat ik geen hormonen wilde...wat mijn huisarts er expliciet bij heeft gezegd is dat je erger ongesteld kan worden.

Dus idd meer bloedverlies en ergere krampen.

Ze heeft dit geloof bij elk bezoek gezegd...eerst bij het gesprek wat ik had om voorgelicht te worden over het verschil tussen mirena en koper.
    Daarna bij het plaatsen...en vorige week bij de controle ook.

Nou ben ik normaal echt niet erg ongesteld en krampen heb ik haast nooit...en nu ben ik 1 dagje langer ongesteld (nu 5 ipv 4) En heb ik wat krampjes gehad...

Maar ze heeft er dus wel degelijk voor gewaarschuwd!

Het kan dus!

4. Trees

Trees Niet meer actief