Ik wordt een beetje moedeloos van al die vage testen wat ik momenteel heb, kv, sensitest,action, ik lijk wel streepjes te plassen .. Die streepjes zijn niet duidelijk positief maar ze staan er wel degelijk.. Zoals onderstaande action test.. Natuurlijk ben ik er zelf bij, dan zou ik maar moeten wachten tot nod, maar dat kan ik dus niet.. Iemand een idee wat ik hiervan moet denken? Foto is binnen 10 min gemaakt..
Ik zou echt wachten want je maakt jezelf helemaal gek. Ook kan je niet zien of je waarde oploopt want het fluctueert voor je nod zodat je de ene keer wel en de andere keer niets ziet terwijl je toch zwanger bent Ik zie bij deze niks sorry..
Thanks meiden voor de reacties! Ik ga in elk geval geen fotos meer maken, lijk wel spoken te zien.. vandaar vanmiddag vriendin langs laten komen en ook voor haar was t duidelijk.. Jammer dat t niet lukt t aan jullie te laten zien!
Lastig.. ik weet ook niet goed waar ik moet zoeken naar een streepje. Op foto's is het dan inderdaad ook nog eens slechter te zien dan in het echt. Dus: toch maar wachten of: een digitale test kopen. Dan is er niks geen twijfel: zwanger of niet zwanger, die woorden laten niks meer te raden over
T is vooral met tuurstreepjes lastig om die in beeld te krijgen hoor, had ik ook! Ik zie ook niets, maar ben echt geen tuurstreepjes kijker..als jij ze ziet, zullen ze er ook echt wel staan. Nu hopen dat ze donkerder worden!
Ben ik het niet mee eens ik zie een streep hoor veel negatieve dingen over action.. Bij mij waren ze als eerste positief en anders echt wit! Hoeveel action testen heb je ingeslagen? anders zou ik zeggen doe nog s een poging
Actiontestjes genoeg (wat wil je voor 75 cent per test), maar aangezien ze zo lastig op de foto zijn te krijgen wacht ik maar een nachtje.. Morgenvroeg weer een kv en een actiontest, we zullen zien!
Ik heb die van DA, eigen merk. Heb vandaag gevraagd aan de medewerkster daar of ze zo gevoelig zijn en zij gaf aan dat ze idd vrij gevoelig zijn. Kan er op internet ook niks geks over vinden....
Nou nee haha ik moet gaan accepteren dat het testen voor mij een eind gedaan is .. Hen er nog 1tje van kv voor over 2 weken ofzo en thats it! Ik duim voor je morgen!
Zie op de bovenste een streepje hoor, maar wel heel licht. Mijn action testen bleven altijd spierwit als ik niet zwanger was. Hoop dat je snel een mooi duidelijk tweede streepje krijgt!
Hoewel het mini streepje er binnen 10 minuten stond blijft hij vaag, heb ook een z&k test gedaan, ook hier een mini streepje maar die krijg ik bijna niet op de foto..
Je houdt het wel spannend! . Ik zie wel wat, maar het lijkt een te dun streepje. Als ik eerlijk ben denk ik helaas nietvdat je zwanger bent, naar mijn idee hadden ze dan meer op moeten lopen... Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat ik helemaal fout zit!!