shame on you Teigetje Ze geniet er echt van zo te zien. Lekker laten proeven hoor. Dat krampachtige gedoe altijd. Fenna lust koffie, ja ik weet het, het is een raar kind En ooooooooooooh wat ben ik een slechte moeder. ik zal vast Jeugdzorg bellen. Ze krijgt van mij soms het laatste drupje wat in een beker zit. ze vind het heerlijk.
Sorry meiden, mogen jullie nu me aanvallen maar ik ben met Anne1985. Als ik het allemaal lees, ben ik echt niet goed van - patat, frikandel, colatje, mcnuggets enz met 9 maanden slaat gewoon nergens op. Zelfs voor een volwassene is het bewezen niet gezond, laat staan voor een kleintje. Af en toe proeven - ok, maar wekelijks... Als het zo gaat, gaan nederlandse kinderen straaks op amerikaanse lijken Sorry nog een keer, ga niet meer jullie gezellig patatliefhebbersonderonsje verpesten
Liesje heeft gister voor het eerst ook een paar(2) patatjes gehad...ze vond het erg lekker. Ben ik nou ook slecht
Jeetje zeg wat een discussie toch weer om patat. Hier wordt er ook gewoon patat gegeten hoor, elke week 1 keertje en die patatjes worden vergezeld door Kipfingers en curry en soms pindasaus. Wat denk je nu zelf dat zo'n hummeltje van 8 maanden een hele bak friet naar binnen mikt compleet met de mayo? Kylian is een flinke eter maar die kreeg op die leeftijd echt niet meer dan 5 frietjes naar binnen hoor. En dan nog, waarom zou ik iemand veroordelen omdat die een andere manier van (op)voeding heeft dan die van mij. Groetjes Anita
Sorry hoor, maar van af en toe een frietje of zo of een nuggetje wordt je echt niet meteen dik of zo, anders moet onderhand heel Nederland dik zijn zowel kinderen als volwassenen. En ons meisje mag het wel hebben, ze zit nog ver onderin de curve en eet onnoemelijk veel zonder veel aan te komen.
Hihi, dat colatje had ik neergezet. Maar dat was alleen om een reactie te ontlokken Sasha die mag al blij zijn als ze een rijstewafel van me krijgt en een flesje diksap! ipv thee zonder suiker
Die van mij heeft nu al een tijdje geen patat meer op maar als ik haar patat en groente voorzette koos ze echt voor haar groente en patat verdaagde op de grond. Ze lust patat, dat wel en ik vind dat helemaal niet erg, ben er altijd zelf nog bij hoeveel patat ze krijgt. Ze krijgt wel 1 keer per week een zakje chipitochips, oh wheeeeelp ontaarde moeder aan boord.