Voor het eerst (ehm) uit eten geweest bij de mac.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door teigetje1, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    shame on you Teigetje :p

Ze geniet er echt van zo te zien. Lekker laten proeven hoor. Dat krampachtige gedoe altijd.

Fenna lust koffie, ja ik weet het, het is een raar kind ;) En ooooooooooooh wat ben ik een slechte moeder. ik zal vast Jeugdzorg bellen.

Ze krijgt van mij soms het laatste drupje wat in een beker zit. ze vind het heerlijk.

2. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Sorry meiden, mogen jullie nu me aanvallen maar ik ben met Anne1985. Als ik het allemaal lees, ben ik echt niet goed van - patat, frikandel, colatje, mcnuggets enz met 9 maanden slaat gewoon nergens op. Zelfs voor een volwassene is het bewezen niet gezond, laat staan voor een kleintje. Af en toe proeven - ok, maar wekelijks... :$ Als het zo gaat, gaan nederlandse kinderen straaks op amerikaanse lijken ;)

Sorry nog een keer, ga niet meer jullie gezellig patatliefhebbersonderonsje verpesten :D

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    verpest het dan ook niet ;)

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wat ontzettend kinderachtig... post dan gewoon niks!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ach ja overdrijven is ook een vak;)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    dus als je patat eet word je dik ;)

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Liesje heeft gister voor het eerst ook een paar(2) patatjes gehad...ze vond het erg lekker.

Ben ik nou ook slecht;)

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ja saskia jij bent ook slecht.

Hier is het nummer van jeugdzorg 0800-33222444steljenietzoaan :D

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

Ontaarde moeder!!!!! :x

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    gelukkig heeft jayla n goeie stofwisseling dus hier geen dik amerikaantje :p

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Jeetje zeg wat een discussie toch weer om patat.

Hier wordt er ook gewoon patat gegeten hoor, elke week 1 keertje en die patatjes worden vergezeld door Kipfingers en curry en soms pindasaus.
    Wat denk je nu zelf dat zo'n hummeltje van 8 maanden een hele bak friet naar binnen mikt compleet met de mayo?
    Kylian is een flinke eter maar die kreeg op die leeftijd echt niet meer dan 5 frietjes naar binnen hoor.

En dan nog, waarom zou ik iemand veroordelen omdat die een andere manier van (op)voeding heeft dan die van mij.

Groetjes Anita

12. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Sorry hoor, maar van af en toe een frietje of zo of een nuggetje wordt je echt niet meteen dik of zo, anders moet onderhand heel Nederland dik zijn zowel kinderen als volwassenen.

En ons meisje mag het wel hebben, ze zit nog ver onderin de curve en eet onnoemelijk veel zonder veel aan te komen.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    even een foto van Fenna toen ze voor het eerst worteltjes at. Hier was ze 4 maanden.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi, dat colatje had ik neergezet. Maar dat was alleen om een reactie te ontlokken ;) Sasha die mag al blij zijn als ze een rijstewafel van me krijgt en een flesje diksap! ipv thee zonder suiker ;)

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft nu al een tijdje geen patat meer op maar als ik haar patat en groente voorzette koos ze echt voor haar groente en patat verdaagde op de grond.
    Ze lust patat, dat wel en ik vind dat helemaal niet erg, ben er altijd zelf nog bij hoeveel patat ze krijgt.

Ze krijgt wel 1 keer per week een zakje chipitochips, oh wheeeeelp ontaarde moeder aan boord.

Deel Deze Pagina