Vreemde kwalen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Devilschase, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Hoi hoi,

Even een vraag. Ik slik de pil nu al zo'n 10 jaar. Microgynon 30. Altijd op tijd.

Nu heb ik de laatste tijd last van vreemde bloedingen tussendoor. De afgelopen maand heb ik last van mn buik, last van lage rugpijn, soort menstruatiepijntjes zeg maar, steken in mijn lies en onderbuik en warme borsten. Ook heb ik de laatste twee weken dat ik doodmoe ben en last heb van veel vochtverlies, echt waterig en zo erg dat als ik buk het er gewoon uitloopt (sorry ) .

Vanochtend en gisteren werd ik kotsmisselijk wakker en moest ook overgeven. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Omdat ik de pil slik weet ik dus niet hoe en wat en wanneer een test eventueel kan.

Hebben anderen dit ook wel eens meegemaakt en waren jullie toch zwanger? Ik vertrouw het niet echt. Stel dat de testen negatief blijven, kan er dan iets anders aan de hand zijn? We zijn niet bezig voor een tweede en wil daar liever nog mee wachten. Mocht het zo zijn dan is het zo en dan is het zeker welkom.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina