Hallo allemaal, Wij zijn vorige week een midweekje weg geweest en hebben daar een heel leuk stel leren kennen.. ik weet alleen hun namen en dat ze in rotterdam wonen en dat hij een eigen bedrijfje heeft en dat zij in de zorg werkt en ook hyves heeft(maar de muts die ik ben, ik ben vergeten naar haar hyves te vragen)we hebben iets leuks voor hun zoontje keano en zouden dat graag naar hun willen opsturen..ik ben al op zoek geweest bij hyves maar kwam niet verder en om nou iedereen uit rotterdam af te gaan(waren 220.083 mensen)zie ik dan ook niet zo te zitten.. Hebben jullie misschien een idee of tip hoe het misschien wel zou lukken? Alvast bedankt Gr Lisanne
Ms. kan je vragen aan de accommodatie-eigenaar of hij/zij telefonisch contact met hun op zou willen nemen (even kort je verhaal uitleggen) zodat zij jou terug zouden kunnen bellen/mailen??
bedankt ik heb al een mailtje verstuurd naar roompot vakanties en hun accomodatie nummer door gegeven en gevraagd of hun mij zouden kunnen helpen..maar het is weekend en ook die mensen zijn vrij...
Daar werken ze aan de balie/kantoor toch ook gewoon in het weekend??? Anders even tot maandag wachten.... (of heb je iets bederfelijks gekocht....grapje!)
Als hij een bedrijfje heeft, kan je hem inderdaad via het bedrijf w.s. wel vinden. Roompot kan inderdaad hun bericht sturen met het verzoek of ze contact met jullie op willen nemen (dan verstrekken ze geen gegevens). Maargoed, of ze daar aan beginnen. Weet je helemaal niks van hun namen?
Via Hyves kun je ook zoeken op naam en woonplaats. Misschien is dat een idee? Anders zou ik inderdaad hun namen eens googlen...
ja dat zou ik ook doen als je hun namen hebt (je kan ook op geslacht zoeken en leeftijd dan heb je al een minder grote lijst!) en anders kan je nog googlen en via Henk van Ess heet u welkom bij Voelspriet - zoekmachine, zoeknieuws, zoekhulp en zoekforum (kan je ook veel dingen opzoeken)
Wat ik niet helemaal snap is dat het een heel leuk stel is dat jullie hebben leren kennen maar hoe ik begrijp heb je verder geen namen? Dat wordt dan lastig zoeken. Misschien via het vakantiepark proberen?
Bedankt dames..voor jullie ideeen en tips maar ik heb ze gevonden!! Ik had hun namen wel en wist waar ze vandaan kwamen maar toch is het lastig zoeken.. En het was zo leuk dat hun zoontje ook keano heette..zo zijn we ook in contact gekomen.. Maar hier mag dus een slotje op!!