voor het eerst in een groot bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hey tulip, hoe is het de laatste paar nachten gegaan?

Wij hebben vandaag het peuterbed van zoonlief in elkaar gezet en hij heeft er vanmiddag al in geslapen :) Wel wat korter dan normaal, maar hij sliep direct! Dat vond ik al een hele meevaller. Nu ligt ie er weer in en hij is weer direct gaan slapen (om 18.45 uur). :) Ben heel benieuwd! Ik heb zelfs het uitvalrekje weggelaten om te zien hoe dat gaat. Wel ligt het matras van zijn ledikant naast zijn bed zodat ie eventueel zacht valt ;)

2. tulip

tulip Niet meer actief

hee bedankt voor het informeren! Het gaat heel goed hoor, alleen is ze er van de week 1 keer uitgekukeld. We hebben dit meegroeibed van ikea: IKEA | Kinderen | Kinderbedden | MINNEN | Uittrekbaar bedframe m lattenbodem

als je het op de kleinste stand zet zit er tussen die zijkantjes ongeveer 20 cm, dus daar kan ze niet uitrollen. Maar ze is toen dus horizontaal in bed gaan liggen en er zo uitgegleden. Boem!!!;) Nu heb ik mijn voedingskussen er recht langs gelegd en nu gaat het goed.

Fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat. Het eerst middagslaapje was hier idd ook wel wat korter, maar wij zijn begonnen met het avondslaapje, omdat ze dan vaster slaapt. Wel slim dat matras, had ik ook aan moeten denken.:)
    Ik ben benieuwd hoe jullie nacht verloopt.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh ja, dat bed is leuk inderdaad! Wel handig dat er van die opstaande randen zijn, jammer dat ze daar alsnog uit weet te vallen ;) Slim dat voedingskussen! En fijn dat het verder goed gaat :)

Hier is het goed gegaan! Hij is er ook 1 keer uitgevallen, maar daar had ik wel op gerekend. Hij lag in zijn ledikant namelijk ook vaak tegen de spijlen aan te slapen. Het valt me zelfs mee dat het maar 1 keer gebeurde ;) Hij moest toen wel even huilen, maar ging daarna direct weer verder slapen. Tot 7 uur en dat is langer dan normaal! Geweldig :)

4. tulip

tulip Niet meer actief

super zeg!!! Met zo'n matras valt hij iig zacht.;) Hier wordt ook beter geslapen hoor in dit bed, het is breder dan het ledikant natuurlijk dus ze kan lekker draaien enz. zonder tussen de tralies te komen.

5. Female

Female Niet meer actief

Allebei met 1,5 in groot bed (Celeste nog iets eerder) en ging allebei meteen goed, ze komen er ook niet uit :)

Deel Deze Pagina