Update: ondanks dat veel mensen om mij hen zeggen: nu moet je doorzetten, heb ik dat niet gedaan. Gistermiddag een incident (liep gelukkig niet zo erg af als had gekunt) maar dochterlief tijdens het middagslaapje alleen maar gekletst. Ik vond het prima, allang blij dat ze niet huide. Maar toen ik bij haar kwam bleek ze een kast ingeklommen te zijn, en bovenuit stempels gepakt en op het nieuwe behang gestempeld... Hoop niet dat ik nu een berg veroordelingen over mij heen krijg... Ik had al het speelgoed en knuffels op zo'n hoogte staan dat ze niet erbij kon en geen stoel of speelgoedkist ofzo om op te klimmen. Maar had niet gedacht dat ze 3 planken omhoog in een kast zou klimmen.... De onderste planken zijn er nu allemaal uit en de kast staat nu vast tegen de muur. Maar ook gisteravond en vanavond drama (nogmaals: zindelijk worden speelt ook mee, wil steeds weer naar de wc). Maar ik was het zat: ik heb het ledikantje erweer neergezet en zij erin, en binnen 5 minuten was ze stil... Ze is er volgens mij gewoon nog niet aan toe, het is teveel tegelijk allemaal. Mijn man heeft het matras van het peuterbed ernaast gelegd want is bang dat ze alsnog over de rand klimt. Zou ze wel kunnen maar nog nooit gedaan. Morgen het peuterbed eerst maar weer uit elkaar. Nu staat het te dicht op mekaar. Zou ze eruit klimmen kan ze op de rand terecht kome. Het matras ligt er nu tegenaan voor deze nacht. Mijn man had niet gedacht dat het iets zou helpen, ik ben blij dat het wel zo is.En hoop dat het morgen net zo gaat. Bedankt voor jullie advies. Ik kan de stress er niet bijgebruiken,wetend dat ik binnenkort weer een klein baby'tje heb dat ook veel aandacht vraagt!