Voor het eerst "laten huilen"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvS, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    van huilen groeien kinderen.

dat wil niet zeggen dat je ze vaak moet laten huilen maar niet laten huilen is ook niet goed. en inderdaat de ene moet zich in slaap huilen en de ander niet.

de ene huilt omdat ie even alle indruken moet verwerken een ander niet

moet je dat kindje dan niet laten slapen
    moet je dan altijd maar thuis blijven omdat je kindje niet tegen
    nieuw indruken kan

nee hoor gewoon doen waar jij je pretig bij voelt .

en het is harstike moeilijk om je kindje te laten huilen. maar ook harstike knap dat je het kan en daar door het kindje ook even de ruimte geef om zich zelf op die manier te uiten

2. KleineD

KleineD Lid

3 sep 2009
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben sinds 2 dagen bezig met een "cry it out" methode ( van dr Weisbluth) Pfff, mijn hart breekt. Maar vannacht heeft mijn dochter van 7 maanden VOOR HET EERST geslapen van half 10 tot 7. En ze heeft vandaag eindelijk weer eetlust voor 10 en is vrolijker dan ooit. Tja.... Sterkte aan jullie allemaal!

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Thanks, maar ik hoop toch echt dat dit eenmalig was, hoor ;)
    Normaal gesproken is er namelijk niks aan de hand en gaat ie heel rustig slapen. Alleen gisteravond dus ff niet.

Bedankt voor al jullie reacties! Ik geloof ook wel dat babietjes gewoon ook af en toe horen te huilen, hoor, dus wat dat betreft was het ook niet erg. Ik ben het gewoon helemaal niet gewend, dus om dat dat (in je eentje) ineens voor je kiezen te krijgen is best ff pittig.
    Gelukkig ging hij net al wel weer rustig slapen, dus zal vast wel weer goed komen. :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij laten L. ook huilen 's avonds.. Na 5 minuten gaan we naar boven, speentje erin, aai over de bol en weer naar beneden.. als we boven komen begint hij vaak al te lachen, draakje;) als we de kamer uit lopen begint hij weer.. dan gaan we na 10 minuten weer heen, maar vaak is dat niet eens meer nodig.. L. heeft het gewoon nodig om zich in slaap te huilen af en toe (laatste dagen is het weer feest;))

Als hij echt begint te krijsen is het wat anders natuurlijk,, dan sta ik binnen 10 tellen naast zn bed:D en als hij begint te jammeren en naar boven gaan check ik wel alles (volle luier, krampjes e.d.)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    herkenbaar! wij hebben zowel manlief als ik heeeeeel veel moeite om dr te laten huilen over t algemeen
    en ze begint steeds meer door te krijgen en misbruik ervan te maken
    aankomende vrijdag komt iemand van t cb (ook omdat ze ritmeloos is en heeel weinig slaapt) meekijken dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina