Hoi dames, Wat doen jullie met jullie baby's met dit mooie weer? Ik ben benieuwd, ze kan best buiten zijn met dit weer maar de wandelwagen kan ze niet echt lekker spelen (beetje rollen enzo) Wat is handig?
Hier legde ik gewoon een boxkleed buiten, of het campingbedje. Toen hij ietsjes ouder was nam ik een zwembadje en daar legde ik ballen in waar hij mee kon spelen. Alleen kroop hij daar wel telkens uit
Ik zet hem ook in het campingbedje, onder de partytent of parasol. Met een hoeslaken uit het ledikantje eroverheen hou je ook de zon en beestjes weg
wij hadden haar vorig jaar met het mooie weer of in het campingbedje of op een kleed uit de zon onder de parasol nu zetten we haar in de schaduw of nog steeds in het campingbedje of gewoon lekker op de grond( kleed kruipt ze tegenwoordig van af) goed insmeren en petje op tegen de zon.
Ze ligt nu net even lekker in de elektrische babyschommel te slapen buiten. Maar normaal gewoon lekker kleedje onder de parasol.
Lekker op een kleedje! Offtopic @ jara: brr kreeg ineens de kriebels, dacht dat er een beestje over mn ipad heen liep! Hihi fijne profiel afbeelding
ik had in het begin een hangwieg aan een standaard en daar sliep ons meisje dan meteen de eerste dagen al lekker buiten in onder een boom. later werd het een camping bedje met een laken of muskieten ding erover tegen beestjes ook weer onder de boom. en nog later werd het op een kleed. tot het kruipen ed begon dan werd het hier een zandbak en gewoon het gras.
Ik deed haar in het campingbedje met wel een net erover tegen wespen ect (te koop bij kruidvat, prental kost echt niets) of op een kleed op de grond onder parasol. Of het wipstoeltje.
Ik tilde de box naar buiten of zette die bijnde openslaande deuren. ik zag laatst (bij marskramer of blokker) een opblaasbaar ding van nijntje. Het was een grote vierkant mat waarvan je de randen op kunt blazen zodat je kindje er niet overheen kan klimmen. Een zembadje opblazen zonder water is een beetje hetzelfde.