Hallo, Ik heb de digitale ovulatietesten met test strips van een vriendin gekregen. Echter zit er alleen geen gebruiksaanwijzing meer bij. In het beeldscherm staat nu een smile zonder dat er een test stripje in zit, is dit normaal??
Bij mij blijft de smiley wel even staan als de teststaaf verwijderd is. Als hij niet gebruikt wordt is het scherm leeg. Als er een teststaafje in zit komt er een klein testje op het scherm te staan.
Heel gek, zat geen test in, maar er was wel een smile te zien. Ik heb een keer op eject gedrukt en nu is de smile weer weg. We gaan het volgende week wel zien of de test nog werkt.
is het een nieuwe of een gebruikte test. misschien had je vriendin positief getest en stond het nog afgebeeld. Ik zou er niet zelf voor kiezen om zo een test te delen. Maar ieder zijn ding. Ik gebruik die test ook van clear bleu Had hem net in huis 2 keer gebruikt kennelijk te lang in het plas potje gelaten toen werkte hij niet meer.:x de volgende dag deed ie het gewoon weer misschien kan je gewoon op de site van claer blue kijken voor meer info. Hoop dat ie het doet anders misschien toch een nieuwe kopen voor de zekerheid