hallo dames, gisteravond had ik opeens een borrelend/belletjes gevoel boven schaambot, 1e keer niet te veel aandacht aan besteed, ivm twijfel van wel/niet zwanger (zie andere forum) dus dacht niet teveel meer mee bezig zijn. Maar vannacht (moest werken; zorg) voelde ik het nog 2x. Wat zou dat kunnen zijn? Elke keer als je weer iets voelt krijg je weer sprankje hoop. Zou a.s maandag ongi moeten na 43 dagen cyclus Wie heeft ervaring met dit gevoel?
hallo, ik had t vorige maand tydens mijn ongi.. echt n soort van plopjes .. ploep ploep de heeele tyd.. en ik d8 huh wat is dit? zwanger kan nie want ben ongi.. en zelfs doorheen mn ongi ging ik twijfelen en heb k getest maar negatief.. maar kan zijn dat t bij jou wel wat betekende.. ik had t zelf nog nooit meegemaakt. succes hopelijk test je maandan posi
Ik had die plopjes dus ook... Was maar 2x achter elkaar. Ik was wel zwanger...Nu helaas niet meer...:x
Oh wat jammer zeg, heb je er lang op moeten wachten voordat je zwanger werd? Hopelijk ben je snel weer zwanger. Nog een vraagje: zaterdag gaan wij op vakantie, en ik kan pas ma/di testen. Mijn gevoel zegt dat het deze keer niet raak is maar desondanks toch wel symptomen dus de hoop blijft altijd, zou ik het weekend wel een borreltje kunnen drinken? Nou is het absoluut niet dat ik niet zonder kan, heb de afgelopen 2 mnd geen borreltje gehad, maar het zou nu wel erg opvallen bij onze vrienden natuurlijk. En heb weinig zin om het te vertellen snap je.... Zou het kwaad kunnen?
Vannacht weer last gehad van dat gevoel, en heb de laatste dagen ook steeds meer last van boeren/oprispingen, zit tegen maagzuur aan. Zal je dat gevoel uberhaupt kunnen hebben/voelen als je nog positief moet testen?
Probeer jezelf niet al te gek te maken. Laat het een beetje gaan, makkelijker gezegd. Als je er op gaat letten ga je zo veel voelem namelijk. Zometeen lekker testen en tussendoor kan dat ene borreltje wel hoor. Beperk de hoeveelheid gewoon.
ja dat is idd makkelijk gezegd dan gedaan Misschien doe ik vandaag of morgen nog wel een test, als ik mijn geduld niet kan bewaren. Het liefst zou ik geen alcohol nemen, maar gaat zo opvallen..lastig..