Hallo allemaal, Ik ben half Oktober gestopt met de pil vanwege kinderwens, Ik heb voor t laatst mijn onge gehad op 31 oktober. Nu pijn af en toe in mijn onderbuik, vooral als ik op de fiets zit en van mn fiets afstap, vannacht in bed. En vanochtend tijdens de gemeenschap ook pijn in mn onderbuik. Is dit van het ontpillen of zou dit een zwangerschap kunnen zijn? Groetjes Butterfliez
het kan altijd beide zijn, maar ik denk dat het te maken heeft met ontpillen weet je wanneer je je eisprong hebt gehad dat kan het namelijk ook wezen dat je die voelt.
Oh, ik kan echt niet wachten! Ben heel erg benieuwd, denk zelf nl dat t ontpillen is, vorige maand had ik ook last van pijnlijke borsten, misselijk maar dat was niks. Nu verder weinig klachten alleen de pijn in onderbuik. We shall see
De eerste paar maanden dat ik gestopt was, eind juni, heb ik het ook gehad, dus hoop voor je dat je zwanger bent, maar kan ook van ontpillen zijn.. Hoe lang heb je de pil gehad?
Hey meis? Hoe weet je zo zeker dat je vorige week je eitje hebt gehad? Ik dacht het namelijk ook toen ik net gestopt was dat ik m gehad had... alleen werd ik erg teleurgesteld toen k week na week negatief teste en pas op cyclusdag 64 ongesteld werd. Hoe lang was je eerste cyclus na de pil? Ik hoop op t beste voor je
hey hey ik ben ook eind oktober gestopt met de pil.. 31 oktober ook mijn bloeding gehad.. als je er vanuit gaat dat je cyclus nog steeds 28 dagen is mag je dus net als mij ook volgende week testen.. spannend he.. ik heb de zelfde kwaaltjes.. last van mijn onderbuik.. en mijn buik is vooral gevoelig rond mijn navel.. ik heb ook precies 6 jaar de pil gebruikt.. spannend dus!! hou je ons op de hoogte? en is dit ook voor je 1e kindje? liefs
Hallo, Ik denk mijn eisprong vorige week gehad te hebben omdat ik dat berekend had. Op 11, 12 & 13 nov was de periode waar dat in kon zijn, dus ben er vanuit gegaan dat dat ook zo was.. Daarom vorige week? & Mariahh, ja dit is ook voor mn eerste kindje! Heel spannend allemaal hoor, en ik kan ook over 8 dagen pas testen. Pff.. Liefs,
Ah oke, naja als je het berekend hebt is het dus niet 100% zeker... Ik hoop voor je dat t allemaal snel duidelijk wordt voor je Ik ben overigens ook voor mn 1e kindje bezig, maar dan al eventjes iets langer... ronde 14/maand 17.
ik hoop echt voor je dat het raak is, ik heb echter 15 jaar de pil geslikt en allemaal symptomen van zwangerschap gehad. was achteraf niet zwanger en nog nooit zo erg ongesteld geweest. zou ontpillen kunnen zijn, misschien voor jou dat het bericht mooier mag zijn
Vraagje: heb je na het stoppen van de pil alleen nog zo'n pilbloeding gehad of heb je al een eerste echte menstruatie gehad? Een pilbloeding krijg je namelijk standaard na het stoppen van de pil en is niet te vergelijken met een echte menstruatie. Het is heel goed mogelijk dat je niet direct een cyclus van 28 dagen hebt na pilstop. Je lichaam moet het namelijk allemaal weer helemaal zelf gaan doen. Het wil dus niet zeggen dat je 14 dagen na de pilbloeding je ei hebt. Het is dus ontzettend goed mogelijk dat hetgeen wat je nu voelt, juist je eisprong is! Klussen dus. Als je na 28 dagen niet ongesteld wordt, wil dat ook niet automatisch zeggen dat je "overtijd" bent. Zoals gezegd: je eerste cyclus na pilstop kan kort of juist heel lang zijn (zelfs langer dan 40 dagen). Maar dat neemt niet weg dat je gelijk na pilstop niet zwanger kunt raken. Je zult niet de eerste zijn die gelijk na pilstop zwanger is1
@ Be Happy: pilbloeding? ik ben 17 okt mijn laatste pil genomen (gewoon gestopt na een volle strip), 22 okt ongesteld geworden, en vandaag voor het eerst ongesteld geworden zonder de pil. dus bij mij ist volgens mij precies op schema, maar een pilbloeding wat is dat? en die heb ik volgens mij echt niet gehad. hoort iedereen die te krijgen dan? want was al blij dat ik zo ongesteld ben geworden maar nu word ik weer onzeker
Hoi Be Happy, Ik heb ook geen 'pilbloeding' gehad wat is dat? Ik ben 26 juni gestopt met de pil, 2 juli was ik ongesteld... En daarna na 28 dgn weer, en toen de cylcussen zoals in mijn hadntekening...
Hallo, Ik denk allemaal dat pilbloeding, je 'eerste' menstruatie genoemt wordt na het stoppen van de pil. Weet ik ook niet zeker, maar als dat het is zeg ik op de vraag ja. Vorige maand voor het eerst zonder pil ongesteld geworden. Nou, gelukkig heb ik 'geklust' op dat moment, dit voelde ik nl ook tijdens dat ik 'bezig was'. Een heel naar gevoel op het laatst in mn onderbuik. Liefs
ja dat zou natuurlijk zomaar kunnen maar vind het wel frapant dat de bloeding precies komt op het moment dat ik ook eigelijk ongesteld moet worden (dus na 4 weken na de laatste pil), dus ik denk dat het in mijn geval wel een "eerste echte menstruatie" is. althans dat hoop ik dan toch hihi. groetjes!
Een pilbloeding is inderdaad je eerst bloeding na het stoppen met de pil, dit is geen natuurlijke bloeding, maar staat nog in verband met de hormonen die je genomen hebt. Mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil was ook precies 28 dagen, alleen door het gebruik van ovulatietesten weet ik dat ik pas op dag 20 mijn ei gehad heb en 8 dagen later alweer ongesteld was. Dus een cyclus van 28 dagen wil nog niet per definitie zeggen dat je je ei op dag 14 hebt! Deze eerste cyclus van mij was echt ontpillen, meestal heb ik mijn ei nu tussen dag 16 en 20 en heb ik ongeveer 12 dagen later telkens mijn ongesteldheid. Heel veel succes dames!!!!