Hai.. Jaaa ben geweest! Schreef alweer ergens anders mee. Wij hebben al een zoontje dus misschien daarom, maar bij ons ging het heeeel anders. ik heb de huisarts nog even gebeld en die heb ik persoonlijk aan de telefoon gesproken, uitgelegd dat ik heel onregelmatig ben. dus de 7 maanden, 52 en 47 dagen en hij ging een verwijsbrief maken die ik meteen kon ophalen. In het ziekenhuis, werd er gevraagd of we op gewicht waren, of we rookten, dronken en of ik overmatig transpiratie had. en dat was het. Ik krijg een bloedtest en manlief voor de zekerheid een zaadtest. Als dit goed is wat de gyn. wel verwachtte, krijg ik de 13e dec. medicatie. Dus gaat eigenlijk nog best snel. Helaas alleen dat ik 1,5 week moest wachten omdat de gyn. ruim een week vrij was.. Maar was is eigenlijk 1,5 week he?! Dus hier gaat het tot nu toe voorspoedig, bij jullie hopelijk ook allemaal!!!!
Ik moet nog een weekje wachten, maar fijn september08 dat je snel met medicatie kunt beginnen, weer een stap in de goede richting toch! Succes!