He makkie Fijn dat je nu iniedergval weet wat je heb. Je kan het nu een plek geen. als je meer wilt weten hoe mede PCOers alles beleven en voelen kom eens kijken bij vruchtbaarheidsbehandelingen en dan het topic PCO Veel sterkte en succes!
dank je wel! ik zal me daar ook een keer laten zien en alles even lezen. jij ook succes verder he? Makkie xx (alleen zwanger worden is toch niet zo'n makkie.....)
@makkie Ik heb het weekend een klein beetje bloed verloren 1 a 2 druppels bloed en wat bruin slijm , gisteren steken in mijn borst en vanmorgen ontzettend misselijk net dat ik wat thee genomen had , echt ontzettend misselijk het scheelde niet alles of ik had overgegeven ( kan ik normaal nooit ) oh ja en ik heb trek in chocomelk dat drink ik noooit ..... Ik word niet iedere maand ongesteld , ik heb een onregelmatige cyclus.....de laatste duurde 72 dagen , volgende cyclus start de gyn medicatie om een eisprong te stimuleren ..... L.sybje
stef82, Hoe heet jouw gyn? Moeten binnenkort ook een keer naar het catherina. Als ie fijn is vraag ik naar hem/haar! hihi Scheelt weer wat stress
bebe; heb je een pb'tje gestuurd! naima ik krijg ook woensdag uitslag van bloed zaadjes en echo.. spannend! groetjes