Ieder dag klussen - om de dag klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tassie90, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Vrouwen die al zwanger was of is graag reageren?
    Hoeveel vrouwen is toch zwanger geworden met iederdag klussen en wie met om de dag klussen?
    Waarom? Omdat ik normaal (toen ik nog aan de pil zat) een cyclus had van 28 dagen, maar zit nu in ronde 2. Eerste maand na de pil was mijn cyclus 26 dagen.
    Voor de zekerheid klus wij nu al voor cyclus 26 dagen en cyclus 28 dagen. Ieder dag! Zou het goed kunne zijn of is het "teveel"?

2. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    Nou wat ik er van denk is dat om de dag optimaal is voor de kwaliteit van het zaad (heb ik mij toch altijd laten wijsmaken) en dat elke dag of dan langer dan 3 dagen de zaadkwaliteit wat laat verminderen... wat niet betekent dat het zaad niet meer vruchtbaar is, dus dat je nog altijd veel kans hebt op zwanger worden als al de rest goed loopt.

Wij klussen als we er zin in hebben en dat wisselt van elke dag tot soms iets langer.
    Denk niet dat het daarop zou mogen komen of je wel of niet zwanger wordt.

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wij klussen ook vaak om de dag. als je indd elke dag doet dan verminderd dat de kwaliteit van het zaad.

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

wij klussen lekker als we er zin in hebben, soms is dat om de 2 dagen maar het kan ook zo maar gebeuren dat we het 2-3x per dag doen :)
    Het belangrijkste is (vooral als je pas zo kort bezig bent) om er plezier in te houden! Anders wordt de druk te groot als het wat langer gaat duren.
    Succes en hopen dat het snel raak is

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hai tassie.
    bij mijn eerste zwagerschap om de dag geklust en alleen in de vruchtbare week elke dag.
    ik was meteen zwanger.
    nu in ronde 3[ denk echt dat het raak is] hetzelfde gedaa..
    ik hoop dat je er iets aan hebt!
    groetjes linda

6. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

maar als je het elke dag doet heb je toch meer kans om zwanger te worden?

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ze zeggen dat de kwaliteit van de sperma afneemt. Als je mannetje niet zo sterk zaad heeft, kan dat wel eens een probleem geven

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    wij doen nu gewoon om de dag en in de eisprong tijd enzo gaan we elke dag klussen

9. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

ik kan dan wel jong zijn maar ik droom van kinderen maar ik ben al best een poosje bezig bij de hoeveelste ronde is het meestal raak?of verschilt dat per vrouw

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

Dat veschilt per vrouw. De een wordt na een paar jaar pas zwanger en de andere in de eerste ronde. Geen touw aan vast te knopen dus!

11. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    vanaf vorig week al ieder dag aan het klussen, nu al 7 dagen, gister eisprong gehad. Maar iederdag, 7 dagen lang is best veel...ha-ha
    moet maar afwachten. vanavond rust denk ik? Of moet wij juist vanavond, omdat ik gister mij eisprong had? Gister avond nog geklust!

12. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi

wij hebben deze maand maar 1 x geklust een dag voor het ei meer niet en kijk het resultaat.

had het dus ook niet verwacht.

gr patricia

13. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Pipi24 (Patricia)
    Super leuk hoor! Echt heel veel geluk gehad. Maar jij moet ervan genieten!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Wij klussen zo'n beetje om de dag dan wat meer dan wat minder we houden er wel rekening mee rond de ei sprong !
    Als het maar leuk blijft en we er beide zin in hebben maar dat is niet zo'n probleem

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    In de maand dat ik zwanger geworden ben hebben we maar 2x geklust :eek:ops
    Dit was op dag 8 en dag 11 van mijn cyclus. Er zat dus 3 dagen tussen.

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    wij hebben het in de maand dat we zwanger raakte het maar welgeteld 1 keer gedaan...

ik denk dat je het gewoon moet doen wanneer jullie beide zin hebben, zeker omdat je nog maar kort bezig bent.
    Anders komt er echt teveel druk op te liggen vind ik...

17. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Wij proberen om de dag te vrijen. Maar ik heb niet altijd zin dus dan doen we het ook niet. Dat werkt tegengesteld. We kijken wel wanneer ik mijn ei heb en vrijen dan wel. Maar we proberen het wel echt leuk te houden!
    Alleen moet ik wel zeggen als ik weet dat ik in mijn vruchtbare periode zit en ik heb geen zin om te vrijen, dan doen we het dus niet maar heb dan wel een beetje een naar gevoel zo van: misschien missen we nu net het eitje. :rolleyes:

Maar goed ik denk ook maar zo wij zijn nog heel jong ik: 22 mijn vriend: 23 en we hebben geen haast. Dus we zien wel wanneer het raak is!
    we gaan nu eerst vakantie vieren!

Maar ik wens jou natuurlijk heel veel geluk en succes en dat het snel raak mag zijn!

Liefs Annika

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij deden het wanneer we er behoefte aan hadden. Soms iedere dag en soms een hele week niet! Ik denk dat je het niet te erg moet pushen, daar word het niet leuker op! Ik denk dat als wij het op die manier hadden gedaan dat niet ten goede had geweest voor onze relatie. Laat het geen obsessie worden!
    Ik lette ook niet echt op me vruchtbare dagen, het is dan zo gedwongen en ik ben toch 2x zwanger geraakt in ronde 3!

Succes !

19. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    In het begin deden wij het ook om de dag en rond ei elke dag. Na 2 maanden vonden we er allebei niks meer aan en hebben we het gewoon gedaan wanneer we zin hadden. Na 2 maanden toch ook echt resultaat zonder sex volgens een schema :)

20. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    na 5 ronders maar eens METEEN na nod tot aan volgende nog om de dag getest...Gewoon om er puur zeker van te zijn dat ik me ei niet mis liep...
    en niet geheel zonder resultaat zoals je ziet! Ronde 6 was raak!

Me eisprong heb ik schijnbaar erg vroeg..

Kortom om de dag klussen meteen na je nod totaan volgende nod!

Baad het niet schaad het niet ;)

Deel Deze Pagina