Hoi meiden! Ik zit nu 4 dagen voor nod, vanochtend uit nieuwsgierigheid getest maar natuurlijk negatief. ... Nu had afgelopen dagen pijnlijke tepels dat is nu wel over! Maar sinds vandaag heel erg misselijk en ontzettend last van mijn baarmoeder soort menstruatie gevoel ... En een opgezette buik lijk wel 4 maanden zwanger!! Herkent iemand deze symptonen ?
Ja, had ik vorige maand. Maar toch ongesteld geworden helaas.. Hoop voor jou natuurlijk dat het wel goed afloopt!
Hee Ja herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Ik voelde overduidelijk voor positieve test dat ik zwanger was. Meer plassen, steekjes in tepel, heel strek gevoel zwanger te zijn. En betere reuk. De test bevestigd mijn gevoel toen. Nu ook kwaaltjes maar weet niet wanner ik zou moeten testen net mijn spiraal er uit en gelijk onveilige sex gehad. Al 5 jaar geen menstruatie gehad nu ook vaag gevoel en pijnlijke tepels succes met testen en hopen dat je zwanger bent!! Ps ik had 2 dagen voor menstruatie getest licht streepje na 8 min( kon niet wachten) 3 dagen later dikke vette streep. Nou succes