ik heb mijn kindje nog nooit meer als 3min laten wenen , als hij begint te huilen troost ik heb vrij snel .. mijn vriend zegt dat ik dat wel zou moeten doen en dat hij later erg lastig gaat worden.. maar ik krijg het echt niet over mijn hart , als ik zou huilen zou ik ook graag getroost worden dusja is het echt "tijd" om ze te laten wenen of worden ze niet lastig als je ze altijd troost. en hoe krijg ik het over mijn hart ?
Men zegt dat je baby's tot een maand of 6 niet kunt verwennen.. Ze huilen omdat er iets is. En dat kan honger, vieze broek, moeheid, of gewoon knuffelbehoefte zijn.. C laat ik ook niet lang huilen, alleen nu wel iets meer, als het echt bedtijd is, en hij niet wil slapen (maar duidelijk moe is)
Vanaf een maand of 6 begint je baby door te krijgen dat hij door huilen en/of lachen iets voor elkaar kan krijgen... Dus voor nu zou ik me daar niet te druk over maken en hem lekker bij je houden als hij huilt. Waarschijnlijk heeft hij gewoon behoefte om bij jou te zijn.
bedankt voor de reacties ik was al bang dat ik ging lezen dat ik hem verwen kga hem gelijk weer knuffelen
Kleine baby'tjes kan je nooit genoeg knuffelen! Laten huilen kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen....
Ik heb mijn dochter ook nooit heel erg lang laten huilen. Heb der gewoon getroost en gekeken wat er mogelijk aan de hand was. Vieze luier of wat koortserig of dergelijke. En dat doe ik nu nog. Ze zijn nog erg klein en van je afhankelijk.
Gewoon lekker vast houden en troosten hoor, tot een half jaar kun je ze niet verwennen. Je hebt het straks wel een keer door, dan huilen ze en lachen ze als je bij hun bedje komt.