Nou ik kijk het vrijdag nog even goed aan en dan beslis ik! Die juf zegt ook wel eerlijk als ze ziet dat een kindje er nog niet aan toe is. En in haar ogen leek hij er wel prima aan toe te zijn. Want als ik er ben gaat die gewoon spelen zonder problemen.
onze zoon Luka gaat nu sinds bijna 1 jaar naar de psz, en hij gaat er met alle plezier naar toe.... ik had in het begin ook moeite, mede omdat Luka ook 2 maanden te vroeg was, en duidelijk een stuk kleiner is als zijn leeftijdsgenootjes..... Nu zijn we bijna 1 jaar verder en hij gaat elke keer heel graag, en is hierdoor ook mondiger geworden, want hij laat zich absoluut niks zeggen door de "grotere"kindjes van zijn leeftijd, en is eerder andersom, Luka regelt het wel! haha.... hebben hem vorige maand al aangemeld voor de basisschool, dat vind ik nu allemaal wel snel gaan hoor....eerst de psz en daarna de basisschool..... jeetje....de tijd vliegt!
sweetangel100@ Hoe is het gisteren gegaan? Of heb je dr toch maar even lekker thuis gehouden? Ja ik mag morgen weer! En zie er als een blok tegen aan te hikken! Mijn bedoeling was kaye s'middags naar de peuterspeelzaal toe te brengen en daarna babyzwemmen met yahro. Maar als ik kaye heb weggebracht zit ik alleen nog maar in me hoofd met hem. Zo van ooh over uurtje mag ik hem weer ophalen. 3x bellen hoe het gaat met hem enzo. Hoop toch dat het snel over is.
Succes dames! Wij hebben onze dochter vanochtend weer gebracht, voor de derde keer. En ze deed het weer prima. Ze verzocht ons zelfs om te vertrekken! Wat een rare griet hebben we toch.
Hallo, Stef: hoe is het gegaan vanochtend? Vlinderbloem: hahaha wel cool van jullie meisje hoor! Zo voel je je zelf wel relaxed erbij of niet? Iman is woensdag idd thuisgebleven en maar goed ook, want tegen de tijd dat we naar het CB moesten had ze me toch een humeurtje pffff... Dinsdag is het dus weer zover...
Hoi, Hij gaat nog in de middag want ochtend hadden ze nog geen plekjes. Maar ander half uur geleden was het weer drama! Gelukkig mag ik hem over 45 min weer ophalen! Dan is die weer helemaal blij! Woensdag moest die even bij opa en oma blijven maar dat wilde die nu ook niet meer! Hij heeft echt verlatingsanst! Wel zielig hoop echt dat het snel overgaat anders heb ik nog een probleem! Vlinderbloem@ Heerlijk dat jullie meid lekker gaat spelen! Goed van dr hoor.
Evi gaat 2 oktober voor het eerst Ik ben benieuwd hoe het ons beiden gaat bevallen, vind het wel erg spannend hoor
Stef; ik merk aan Iman dat ze ook veel meer aan me hangt nadat ze de 1e keer naar de PSZ is gegaan. Ze wil idd nergens blijven zonder mij, en toen mijn nichtje deze week een uurtje kwam oppassen was t DRAMAAAA... Daan; Spannend hoor! Hoeveel dagdelen gaat Evi?
Jamie is nu 6x geweest, vorige week heeft hij 2x gemist omdat we een weekje weg waren. Maar na de vakantie (afgelopen dinsdag en vrijdag) heeft hij me toch een partijtje staan huilen zeg! Ik mocht niet weg van hem, hij hing aan me en ging op m'n voeten staan... toen ik eenmaal uit het zicht was, was hij al weer aan het spelen, hihi!
Ik ga haar zo wakker maken, voor de 2e ronde ps hahaha heb haar wel al 'voorbereid' hopelijk heeft ze t onthouden!
Hallo meiden. Hier is het ook zover, volgende week gaat mijn mannetje voor het eerst naar de peuterspeelzaal.Gisteren een beker en een bakje oor hem gekocht en hij was reuze trots! Ben benieuwd hoe het mij volgende week af gaat
Succes ermee meid Het brengen was vandaag weer een ramp, maar eindelijk eens geen tranen bij het ophalen!
Maandag is die weer geweest en weer huilen en drama! Maar als we hem weer komen halen is die ook niet blij! Hij speelt daarna gewoon vrolijk verder nou dan zakt me broek af hoor Vrijdag gaan we weer tsja het begin een beetje te wennen voor me hopelijk ook snel voor hem! Gewoon Mama@ succes volgende week!
Stef; ik ken het, hier gaat Iman altijd heel hard huilen als ik haar kom halen haha... Maar vandaag waren ze buiten aan t spelen en reed ik eerst langs met de auto, toen zag ik dat ze leuk aan t spelen was, toen ze me de speelplaats op zag komen lopen ging ze drame maken en erna idd ook doorspelen! De juf vertelde dat ze gister en vandaag voor de spiegel ging staan huilen whahahaha kijken naar zichzelf, dan voelt ze zich natuurlijk nog VEEL zieliger
Vandaag had ze er iets meer moeite mee. Ze zat bij de juf op de arm en ze had wel een beetje een trillend lipje. Maar we weten dat als we eenmaal weg zijn dat ze dan weer heel snel lekker gaat spelen hoor
Leuk om dit zo allemaal te lezen Evi gaat donderdag voor het eerst. Ik ben woensdag even op gesprek geweest (zonder Evi) en kon toen al janken toen ik wegging bij het idee dat Evi nog daar zou zijn, hahaha Kan nog leuk worden donderdag...
Jij zit dus in het zelfde schuitje volgende week.Ik mag er de hele middag bij blijven donderdag gelukkig. Daarna zal ik ook weg moeten Ik zie dat jou dochtertjhe net 2 is, mijn zoontje is bijna 3 dus dat scheelt natuurlijk ook nog wel.Je zult zien dat wij harder huilen dan de kids
Haha nog twee snotterende moeders! Ik had dat alleen de eerste keer hoor, nu zie ik de voordelen van even een paar uurtjes voor jezelf wel in. Alleen lijkt me het wel moeilijker als je kindje het niet naar de zin heeft, of steeds moet huilen bij het wegbrengen.
Vlinderbloem; dat is het idd ook, het is dat ik gewoon weet dat ze het wel naar haar zin heeft, maar dat huilen is verschrikkelijk