Hoi Ik ben nu 31 weken zwanger en merk echt dat het nu wel zwaarder begint te worden allemaal. Mijn buik lijkt ineens een groeispurt te maken, ik ben veel emotioneler dan dat ik tijdens de hele zwangerschap ben geweest (heb ik namelijk helemaal niet zo'n last van gehad, en nu ben ik om de kleinste dingen boos, verdrietig enz.). Ook had ik gisteren toen ik de hond uitliet na mijn werk pijn in mijn onderbuik en onderrug en de hele avond last van gehad. Omdat ik dat vanochtend nog steeds had heb ik voor de zekerheid even de vk gebeld. Zij vroeg of ik ook bloed of vruchtwater verloor of harde buiken heb. Ik zei dat ik alleen harde buiken heb, maar volgens mij niet meer dan normaal. Dus er is zeer waarschijnlijk niks geks aan de hadn, maar gewoon dat alles behoorlijk zwaarder begint te worden voor mijn lichaam nu. Dit wilde ik even kwijt Liefs Daan
Vreselijk is dat die kwaaltjes. Kan me goed voorstellen dat het je een beetje teveel wordt. Maar volhouden meid, het kan nog wel 12 weken duren, dus kop op en laat je lekker masseren door je man
Ja die laatste loodjes die weten wat hoor, ze zijn idd erg zwaar, maar ja je doet het voor een goed doel.
Maar volhouden meid, het kan nog wel 12 weken duren, dus kop op en laat je lekker masseren door je man[/quote] Gelukkig heb ik daarover geen klagen Mijn schatje is ontzettend lief voor me dus dat helpt al wel heel veel
Als het bijna zover is, lijkt het vaak nog lang te duren he? nu kan je af gaan tellen en dan ben je erook veel mee bezig. Nou sterkte, hopelijk nemen de lichamelijke kwaaltjes af en ga je je nog beter voelen. Liefs Jenny
Ik weet precies hoe je je voelt Daan. Het wordt nu echt zwaarder... En mijn 'kleintje' blijkt ook nog eens groter te zijn dan dat hij/zij nu zou moeten zijn... Meid, nog even en dan heb je je wondertje in je armen... dan ben je al die kwaaltjes weer vergeten
Ja ik weet precies wat je bedoeld. De laatste loodjes zijn gewoon echt zwaar.... Ben eigenlijk heel mooi door mijn zwangerschap heen gekomen, maar heb nu echt aan het einde van de dag flinke pijn in mijn lies, waarschijnlijk bandenpijn ofzo ... Verder wordt mijn buik ook gewoon errug zwaar, je kan niet meer normaal zitten, liggen enz..hihihi... Hopelijk ben ik het allemaal zo weer vergeten.
En ik word zo gek van het beroerd voelen! Of dat het voetje ofzo niet goed ligt. erg lastig allemaal Maarja zo heel erg lang duurd het niet meer he
Ik voel me gelukkig niet meer echt beroerd, alleen krijgt mijn lichaam met name mijn rug en bekken het steeds zwaarder. Aan het eind van de dag kan ik gewoon nog amper opstaan en lopen.
Dat heb ik ook wel. Maar ik voel me gewoon echt niet lekker. Ben net zoals in het begin weer veel misselijk enz.
ik ging gister effe een stuk fietsen met m'n kindje achterop van 18 kilo...ik was op de hoek al moe hahaha