Hoe doen jullie dit na de brood/avondmaal? Wij vaak met gewoon de etos billendoekjes..of keukenrol Die witte hydrofiel washandjes zijn zo snel onuitwisbaar vies..
Als het heel vies is maak ik een badstoffen spuugdoekje nat, anders met snoetenpoetsers van de jumbo (roze pakje) Ik geef er niet om dat die doekjes vol met vlekken zitten; ik was ze dus ze zijn schoon en ze worden alleen gebruikt om mijn kinderen schoon te poetsen na het eten.
Zwitsal billendoekjes. Eerst haalde ik nog wel eens zwitsal snoetenpoetsers, maar die zijn veel duurder en billendoekjes werken ook prima.
wij vaak de doekjes van de action, pakje van 60 cent geloof ik, de oranje versie en als t niet te redden is met 1 doekje een hydrofiel washandje. had een stapel 2e hands gekregen dus die zijn mooi voor zo'n soort gevalletjes je hebt ook van die keukenrol die je nat kan maken zonder dat ie scheurt...
Wij gebruiken de snoetenpoetsers van de Aldi, lekker neutraal (sensitive versie) Hij kan echt niet tegen billendoekjes in zijn gezicht, heel gevoelig huidje, wordt meteen vuurrood.
dat past niet, zijn zn armen nog te kort voor met 15 maanden... dan is ie gegarandeerd zelf ook helemaal nat, en ik ook
Wij gebruiken gewoon hydrofiel washandjes. Net wat iemand eerder al zei: ik vind het niet zo erg dat er wat vlekken in zitten: ze zijn heet gewassen, dus schoon. Je zou echter ook donkere washandjes kunnen kopen. Mijn schoonouders hebben een stapeltje donkerbruine washandjes (van badstof) in de keukenkast liggen om de handjes af te wassen. Die gebruiken ze ook echt alleen daar voor; ze hebben andere washandjes voor in de badkamer. Ik vind kant en klare doekjes voor dit doeleinde eerlijk gezegd wel een beetje een verspilling.
Hier 'gewoon' billendoekjes. Eerst hadden we aparte snoetendoekjes maar is zo'n gedoe om twee verschillende te gebruiken en toen las ik op de verpakking van de billendoekjes dat je ze ook voor handjes en snoetje kan gebruiken, dus voila. Ik gebruik die dingen trouwens ook om vlekken uit kleding te halen, werkt heel goed. Natuurlijk niet als het al is ingetrokken, maar wel vlak nadat het gebeurt is.
Snoetenpoetsers van de Albert Heijn. Van de rest kreeg hij uitslag . Toen hij eczeem had gebruikte we washandjes met water.
Ik ben niet zo van de chemische middelen. Ik heb snoetenpoetsers ingeruild voor Naty. Is van natuurlijk materiaal. Te koop bij de Etos.
Ik had knoei oie doekjes kruidvat maar ze stinken echt. Aldi bebino sensitieve is toch echt beste vond ik: ruiken niet en zit er geen parfume geen zeep geen alcohol ph neutral etc
Gewoon met een washand of badstoffen monddoekje met wat water, niet die chemische doekjes! Spoel t uit en gebruik er meestal 1 of 2 op een dag.