mijn zoontje had vanmorgen een nagenoeg droge luier, terwijl deze, zeker na de nacht, altijd behoorlijk vol is gisteren had ik al het idee dat hij minder plasluiers had maar hij had in een warme auto gezeten en behoorlijk gezweet hij had wel goed gedronken...zn 3 flessen van 180/6 en heb m ivm het weer extra drinken aangeboden, waar hij steeds van dronk hebben jullie kleintjes met dit weer ook minder plasluiers en hoeveel moeten het er.zijn als ze 9 mnd zijn????
ik had dat laatst ook en vond dat heel eng, maar het CB zei dat als dat een keer gebeurt, het niet erg is. Houd het goed in de gaten. Volgens mij moet je aan de bel trekken als ze 12uur geen plasluier hebben, tenminste bij kleine baby's, maar dat zal voor 9 mnd ook nog wel gelden! Sterkte en hopelijk heeft ie straks weer een volle luier! Tis natuurlijk ook wel erg warm geweest vannacht....
vannacht zat er wel 12 uur tussen ( slapen van 20.00-8.00 ) hij heeft net nog wat gedronken....als hij nou dalijk nog een nagenoeg droge luier heeft bel ik de HA wel even het was gisteren.idd warm en op zijn kamertje 26 graden maar vond het zo'n groot verschil...normaal heeft ie na de nacht echt veeeel geplast....nu zat er denk maar een heel klein beetje plas in ( wou eraan ruiken of voelen maar er zat wel ontlasting in dus dat heb ik maar.niet gedaan )
hier ook vanochtend maar een klein plasje, mijn dochter is bijna 5 maanden, maakte me ook al een beetje druk ze krijgt nog bv en merk wel dat ze meer wil drinken maar ze zweet ook echt enorm! zou ik haar water bij moeten geven? want verder mag ze nog niks denk ik he? (ze krijgt wel een paar hapjes fruit op een dag...)
ik heb gisteren bij het CB even gevraagd of ze water mogen hebben en hoeveel dan. Ze zei dat ik gewoon wat in een flesje mocht doen en dan kijken hoeveel hij drinkt...lekker vaag antwoord. Ik weet ook niet of dat dan koud of lauw water moet zijn omdat je BV of FV ook lauw is.... En aangezien Lucas reflux heeft ben ik ook bang dat het er in de zelfde straal weer uit komt! Daarom doe ik nu 10 cc extra water bij de flesjes...
Komt door het weer, meeste zweten ze nu uit dus tussendoor nog wat drinken ook aanbieden. Zelf drink je ook meer met dit weer. Het mag gewoon koud water zijn hoor, niet ijskoud natuurlijk. Je mag gewoon wat water *dus alleen water* in het flesje doen en kijken of hij het wil. Vaak met dit weer willen ze dat echt wel van je aannemen.
dit las ik op mijn facebook...misschien iets voor jou ( las dat je bv geeft ) Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - In de zomer: geen extra water bij borstvoeding geven
dankje pandora ze wil idd wel vaker drinken! hier net wel weer goed geplast duss misschien was het een momentopname... en bij jullie?