goede middag... heb een vraagje ...jullie weten er vast andwoord op(hoop ik) Maak me waarschijnlijk veel tedruk maar ik heb vanacht vresselijke last van me buik gehad...onder in soort ong kramp was een min of 5 ongeveer mischien nog niet eens...maar het leek lang.....dus me koppie gelijk aan het denken me hormomen op hol....als het maar niet mis gaat.....pppfff dat kan er ook nog wel bij naar al die shit die ik opt moment al heb.maar goed vanmorgen wast weg.......maar rond de een uur of 11 was het er weer niet hevtig maar toch....had dit keer ook last van me rug en dat heb ik nog steeds erg vervelend allemaal....zou dit bandenpijn kunnen zijn...of toch een teken van.......damn van iets wat ik mischien wel helemaal niet wil weten groetjes van een vresselijk onzekere jantina
Jeetje, ik zou me ook druk maken! Maar gelukkig kan ik je ook een beetje goed nieuws brengen: tijdens mijn eerste zwangerschap had ik hier ook veel last van. Vooral last van mijn rug. Voor mij een teken dat ik rustiger aan moetst gaan doen. En wat ik heerlijk vond: met een hiitepitzak op mijn rug en buik.. Niet te druk maken (proberen) en lekker genieten!!
Je geeft al aan dat er nu veel in je leven gebeurt, die spanning kan op je buik en rug slaan. Je lichaam geeft wss. aan dat het wat rust nodig heeft, probeer dus een manier te vinden om je te ontspannen. Met 7 weken heb je toch een echo gehad en die was toch goed? Probeer daar aan te denken, en probeer te ontspannen. Heel veel sterkte en probeer toch een beetje te genieten, ik weet dat het moeilijk is na 2 MK's. Sterkte!
nou ja idd 2 miskramen das een ding wat zeker mee speelt.....maar lees me verhaaltje in miskramen.......topic ben zo bang! het is een samen hangen van van alles en nog wat me echo op 7 weken was zeker positief hartje klopte en zag er tot aan toen goed uit thnx voor de snelle reacties
Wat verschrikkelijk van je moeder Jantina, is er echt geen zicht meer op genezing? Wat een ellende allemaal, kan me heel goed voorstellen dat je nu enorm angstig, verdrietig en gestressed bent. Helemaal geen gevoelens om van je zwangerschap te gaan genieten. Misschien helpt het een beetje als ik zeg dat als ze een hartje hebben zien kloppen dat de kans dat het mis gaat nog maar 2 a 3 procent is? Erg klein dus. Wat zou het fijn zijn als je moeder straks nog de baby op de echo zou kunnen zien, ik ga voor je duimen dat ze dat iig nog mee mag maken, maar we hopen natuurlijk op een wonder en dat ze de bevalling ook nog mee kan maken. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!