Wie heeft zich tijdens de behandelingen ook nog bij andere verzekering aangemeld? Unive vergoedt 5 keer IVF,maar waarschijnlijk niet als je er al mee bezig bent.
ik heb er idd ook over gehoord en wil graag ook overstappen als het in aug niet lukt. dan heb je toch weer 2 pogingen he die eerste 3 krijg je niet meer opnieuw
ik denk niet dat dat lukt als je er al mee bezig bent. Of misschien wel in je 1e poging, maar zeker niet als de 3 al voorbij zijn. Maar nu ik dit lees, ga ik toch ook eens even bekijken of ik dat niet moet doen.
ik ken wel mensen die overgestapt zijn hoor na de 3 behandelingen. je verzekerd je dan extra duur voor de 4e en 5e behandeling die krijg je dan vergoed maar hoe het overstappen gaat weet ik niet zo.. je moet dan een aanvraag van te voren doen, en voor het eind van het jaar ik heb eens info gehad van iemand, zal hem eens terug zoeken
Ik heb net gebeld. Ik moest dan langs komen op kantoor om aanvraag te doen. Maar waarschijnlijk werd ik niet toegelaten. Een brandend huis kun je niet verzekeren zei die mevrouw.
Ja idd....de premie is 100 euro per maand duurder. Dus dat zou 1200 euro in het jaar zijn. Is wel goedkoper dan een behandeling zelf betalen. Maar ik ga nog een keer langs het kantoor voor aanvraag te doen. Maar ga er van uit dat het dus niet kan zoals die mevrouw al zei.... Dus eigenlijk zou je als je met deze behandelingen begint al zo duur moeten verzekeren.
Interessant topic. Ik dacht toch ook van meerdere mensen te horen dat ze zelfs na 2 of 3 pogingen zijn overgestapt op Unive. En dat was ook eigenlijk mijn plan. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar als..... Dat je een torenhoge premie betaald, had ik wel al begrepen, maar ik dacht echt dat ze niet moeilijk deden over de overstap. Ik ben sowieso al een beetje huiverig omdat je toch wel veel in het nieuws hoort en leest over verzekeringen die veel gaan veranderen in de zorgpakketten. Daar wordt ik niet blij van. Ik hoop echt dat ook wij nog kunnen overstappen als dat nodig blijkt te zijn. Hope
Ja Hope......ik dacht ook gewoon nog te kunnen overstappen... Maar misschien is er hier iemand bij wie dat idd gelukt is....... We zullen zien
Ik hoop iig voor jou dat het wel kan. Je gaat nu de laatste poging doen, toch? En als het bij jou lukt, dan moet het ons toch ook lukken. Maar ik hoop gewoon dat jou laatste poging en mijn komende poging gewoon gaat lukken ( en die van de andere meiden), zodat we niet alle moeite hoeven te doen om over te stappen. toi toi toi. Dikke knuffel Hope
ik weet het al, er zijn er 2 die ik "ken" overgestapt voor dec doen en dan kun je over naar een nieuwe verzekering wel raar hoor minou dat ze jou dan niet aannemen die andere 2 die ik ken hadden ook al 3 pogingen gehad voordat ze overgingen? vaag, dat ze de 1 wel aannemen en de ander niet
Hoi Minou, hier een verzekerings-'expert'... Je kunt naar elke verzekeraar overstappen, maar er wordt bij een aantal verzekeraars een medische selectie gehanteerd. Welke dat nu zijn kun je vinden op www.freya.nl --> Uw belangen --> Vergoedingen --> FAQ --> Overzicht zorgverzekeringen 2008. Echter, dit wisselt wel elk jaar, en kan dus in het najaar weer anders zijn... Eind van het jaar komt er op de site weer een nieuw overzicht te staan. Belangrijk is in ieder geval over te stappen naar een verzekeraar welke GEEN medische selectie hanteerd. Als je vragen hebt, hoor ik het wel! Groetjes, Katrien ps: volgens het schema hanteert Univé extra zorg 5 geen medische selectie en zou overstappen daarheen mogelijk moeten zijn... Maar ook dit kan per 2009 weer veranderen...
Dank je Katrien... Ik ben benieuwd..... Maar heb nog even de tijd.De nieuwe zorgpolissen zijn er ook nog niet. Voor hetzelfde doet Unive het uit hun pakket. En komt het er bij de Friesland in....
@@Caruli.......ik heb nog geen officiele aanvraag gedaan. Heb alleen telefonisch contact gehad... Dus of ze me wel of niet accepteren ....?
minou: das vaak ook iets he als ik 3x naar mijn cz zou bellen krijg ik 3 x een ander antwoord ik vind dat eigenlijk niet kloppen... dus misschien moet je idd niet luisteren naar het vrouwtje aan de telefoon, maar een officiele aanvraag doen, dan gaan andere mensen erover succes ik ben benieuwd, ik zit er ook over te denken