Voor het eerst op een forum, voor het eerst op weg naar een kindje?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Indirab, 26 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal, mijn naam is sabrina en ik zit voor het eerst op dit forum.. Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt maar dat komt vanzelf.

    Ik lees al een tijdje mee en wil. Dolgraag m'n verhaal doen. Het is zo fijn om met iemand te praten die in het zelfde schuitje zit of het zelfde heeft meegemaakt.
    Ik ben in February gestopt met de pil. Na bijna 20 jaar aan de pil te zijn geweest moest mijn lichaam heeeeel erg ontpillen.. (wat een hel)
    Elke maand dacht ik dat ik zwanger was haha.
    Maar mijn vriend en ik klusten ook maar wat aan. Nu sinds een maand of 4 zijn we bezig met ovutesten en ik heb geluk want ik voel m'n ei heeeeel duidelijk.
    De 1e ronde was mis de 2e ronde direct raak. En het gekke is ik wist al ver voor m'n nod dat ik zwanger was... Wauw wat waren we blij zo snel al we konden het niet geloven. Hebben denk ik wel 5 testen gedaan voor we het beide geloofden.

    Afspraak bij de verloskundige geplant en genieten maar. Dat zou je eigenlijk moeten.. Maar na 6 wkn kreeg ik in de avond een bloeding. Hele nacht veel pijn gehad, smorgens direct vlk gebeld en ik kon komen voor een spoed echo.. Helaas zakje was leeg. Die middag nog heel veel pijn gehad en een paar dagen bij huis gebleven omdat ik er best mee zat.

    Nu ben ik weer ongi geweest na de mk en zit ik op de wachtstoel voor de 1e ronde na mk..

    Heb allerlij dingetjes die ik de vorige keer toen ik zwanger was ook had.. Maar ook dingetjes die ik toen wel had en nu niet. Zoals pijnlijke borsten heb ik nu Bv niet en toen wel heel erg.. En nu heb ik Bv ook jeuk op buik en borst dat had ik toen ook.. Zit nu 5 dagen voor nod ben echt zoooo zenuwachtig pfffff

    Nou ik hoop dat ik hier m'n verhalen kwijt kan en dat ik veel kan leren en lezen oven zwanger worden en zwanger zijn..
    Veeel liefs sabrina
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Welkom!

    Vervelend van je miskraam, hopelijk mag je snel weer zwanger zijn van een klein wondertje!
     
  3. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Welkom hier en hopelijk is het snel blijvend raak !
     
  4. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Bedankt.. Hoop ik ook
     
  5. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Bedankt.. Spannend hoor
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!

    Wat verdrietig van je miskraam. Hopelijk mag het snel weer lukken.
     
  7. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom!! Hopelijk snel een plakker
     
  8. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom!
     
  9. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Welkom!

    Ik hoop dat het je gauw weer gegund is om zwanger te mogen zijn en dat het dan wel goed gaat! ;)
     

Deel Deze Pagina