Voor het eerst op reis zonder zoontje en man

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamma van Finn, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Aanstaande woensdag ga ik voor het eerst voor vier dagen weg zonder man en baby (naar Berlijn). En die man die kan ik wel eventjes missen ;) (is natuurlijk ook niet de eerste keer) maar m'n zoontje ga ik zoooo ontzettend missen dat ik nu al tegen de trip op zit. Ik heb er echt super veel zin in, maar het is gewoon de angst dat er iets met mij of m'n zoontje gebeurd net als ik er niet bij ben. En dan gaan ook echt de ergste scenario's door je hoofd.
    Ik zou dus graag van jullie horen dat het allemaal goedkomt en jullie ervaringen wanneer jullie van huis zijn en papa het alleen moet 'redden' een aantal dagen.

Dus gewoon even horen dat het allemaal goedkomt ;)

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Komt helemaal goed.

Ik ben een tijdje geleden een paar dagen alleen naar m'n moeder in Frankrijk gegaan om bij te tanken en dat was heerlijk!
    Even rust om te doen wat ik wilde en was daarna helemaal opgeladen.
    Geniet er ook van en na die dagen heel veel knuffelen met je schatten.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ons dochtertje gaat regelmatig logeren.
    En dat vanaf dat ze een maand of drie was.
    In het begin vond ik het wel moeilijk maar ze heeft het reuze naar haar zin bij opa/oma. En wij dan ook :).

Haar 4 dagen achter laten aan de zorg van mijn man vind ik helemaal geen probleem. Hij zorgt net zo goed voor haar als dat ik doe.

Gewoon lekker gaan dus en genieten! Het komt allemaal goed!

Liefs, K

4. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kweenie, ja ons zoontje gaat ook regelmatig uit logeren en papa doet het net zo goed hoor maar het is gewoon even het feit van controle afgeven dat ik denk ik zo lastig vind. Terwijl ik helemaal niet zo'n bezitterig ben :) (vind ik zelf dan ;))

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik ben een tijdje terug naar Parijs geweest zonder man en kind en dat is goed bevallen hoor, al miste ik beide wel erg. Ik weet dat mijn man net zo goed zorgt voor onze zoon als ikzelf dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik zou er veel meer moeite mee hebben om hem een paar dagen bij mijn (schoon)ouders te brengen. Daar slaapt hij wel regelmatig een nachtje, maar niet langer dan dat.

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Hier hetzelfde gevoel: donderdag vertrekken mijn vriend en ik voor 4 dagen naar NY, onze dochter gaat eerst naar m'n moeder en daarna m'n schoonouders.
    Heb haar de afgelopen dagen al doodgeknuffeld ter compensatie :)
    De dagen dat ze al ergens anders geslapen heeft, heeft ze ons ook steeds de dag erna teruggezien...

Loslaten noemen ze dat hé :(

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik ben een week (!) met vriendinnen naar de zon geweest toen mijn dochter 8 maanden was. Tuurlijk zag ik er ook tegenop van te voren, maar het was zoooo lekker! Eenmaal weg kon ik het heel goed loslaten in ieder geval. Mijn vriend heeft een prima week gehad toen met haar. Ging helemaal top! En de oma's en opa sprongen ook bij natuurlijk.
    Maar let maar op, het is even heel lekker om even helemaal nergens aan te denken!
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina