Ow helemaal goed. Eens opzoeken of we ons ergens kunnen opgeven...ow wacht september ben ik op vakantie. Even opzoeken wanneer het precies is, misschien zijn we dan al terug. Thanks EDIT; ik kan het niet vonden op google....kan je mij misschien even de link sturen? Thanks!
Mijn meisje draagt zelf nog maat 98...helaas. Maar misschien heb ik nog wel wat 92 over, al zal dat niet zo veel zijn denk ik. Vooral zomer kleren, ik weet niet of je daar nu nog wat aan hebt? Laat maar horen anders.
ben bang dat maat 92 te klein is. mn dochter is van 9 mrt 2009 jou dochter ook van maart zeker of niet??
wat heb je voor jongens allemaal, broekjes vanaf maat 86 en bovenkleding vanaf maat 92 je mag het ook mailen, jessica_faber@msn.com
Oke, helaas ben ik dan nog lekker op vakantie! Dan zal ik die over moeten slaan hahaha. Ach wie weet nog ergens in het najaar zo mooi voor 5 dec.
Dan moet ik eerst even foto's ervan maken. Zoek je lange broeken? Lange mouwen sleeves? Korte t shirts? Dan maak ik even een selectie van wat ik heb en hoef ik niet alles te fotograferen hahahaha kost nogal wat tijd Het is nogal veel! Laat maar even specifiek weten wat je zoekt. Ik moet zo eerst even naar de ikea dan zal ik daarna kijken als de jongste op bed ligt wat ik allemaal heb ik die maat oke?
Zo eind oktober begin november is het altijd erg druk bij de overdekte rommelmarkten! En er wordt vaak goed verkocht doordat sint en kerst in aantocht zijn!