Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken, alleen met de kids op vakantie ? Echt niet .. Ik kan dan gewoon niet genieten, ze zullen het zelf heel leuk hebben hoor bij opa en oma of bij wie ze dan ook zijn maar nee ikzelf vind dat wij hebben gekozen voor kids dus ook gewoon de kids mee kunnen nemen, ik heb namelijk echt vakantie ( hoe cliche dat miss ook klinkt ) als ik zie dat mijn kinderen genieten en dat kan ik niet als ik in bijvoorbeeld oostenrijk ben en hun bij opa en oma. Maar iedereen moet het voor zich weten natuurlijk, gewoon lekker genieten als je het kan.
Het is ook gewoon een gevoelskwestie, een ander kan er eigenlijk ook niet wat van vinden, hooguit zeggen of je het zelf zou willen of niet. Mij lijkt het heerlijk zo even zonder kinderen. Maar goed, wie weet komen wij ook na 2 dagen terug, omdat we het niet trekken.
Dames, de vakantie zit erop en het was helemaal het einde! We hebben ontzetten genoten, gelachen, héééél veel sneeuw gezien (iets teveel eigenlijk, bijna ingesneeuwd, het is ook nooit goed ) en nu weer heerlijk thuis. En natuurlijk heb ik haar op momenten heel erg gemist maar de 5 dagen zijn omgevlógen. Ons meisje heeft het heel fijn gehad bij opa en oma, wel enkele keren gevraagd wanneer mama weer kwam maar geen 1 keer gehuild dat we er niet waren. Het is dus voor iedereen heel goed bevallen, dat wilde ik toch wel even laten weten!
wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. bij ons was het ook een groot succes ons weekend gaan volgend jaar weer naar de sneeuw
ik zou tegen je moeder zeggen dat je haar advies pijnlijk vindt. Verder nog mijn kijk erop. Ik ben dit jaar voor het eerst zonder mijn dochter van 2,5 en zoontje van 10 maanden 3 dagen weggeweest, ze waren toen 4 dagen bij opa en oma. Ik denk dat ik het niet zo snel weer zal doen. Ik heb ze sowieso onwijs gemist, maar dat niet alleen, mijn dochter was ook best van slag toen ze thuis kwam en dat heeft ze nooit. Ze heeft het heerlijk gehad bij opa en oma en vind het daar altijd geweldig, maar ze heeft 2 weken daarna aan me vastgekleefd gezeten en werd s nachts wakker dat ze me miste. Toen ze daar was was er niks aan de hand, maar toen ze weer thuis was toch wel. Ik zou gewoon aankijken hoe jouw dochter het vindt en dan achteraf een beslissing nemen of je het nog een keer zal doen. Veel plezier op wintersport.
Ik heb alleen de beginpost gelezen dus ik hoop niet dat ik nu spuit elf ben . Op zich ben ik het met je moeder eens, dat wanneer je eenmaal voor kinderen kiest, zij voortaan delen in je leven. En dus ook mee op vakantie gaan. Ik kan dat echt niet begrijpen, mensen die een hele vakantie zonder de kinderen willen. Maar het gaat hier om vijf dagen, je geeft aan dat je je man vrijwel nooit ziet verder.. ik VIND vijf dagen op het randje (zelf zou ik het teveel vinden maar ik zie mijn man dan ook dagelijks een paar uur ) maarre, jij en je man hebben ook tijd samen nodig . Lekker doen! Edit: Ik lees nu dat ik inderdaad spuit elf ben Fijn dat het leuk geweest is!
Mijn moeder komt vanmiddag langs, ze liet aan de telefoon al weten (toen ik belde vanuit ons vakantieadres) dat ze het niks vond dat we weg waren zonder ons meisje en dat ze er nog over wilde praten als ik terug was. Dus dat zal vanmiddag zijn. Ik zie het wel, ik denk dat ik heel hard op mijn tong ga bijten en niks ga antwoorden, is toch een eindeloze discussie.
Top! Fijn dat jullie hebben genoten @ je moeder en napraten: Ik zou tegen haar gewoon zeggen wat je hier nu ook zegt - de discussie heeft geen zin. Jullie hebben er gewoon ieder een andere kijk op, dat mag, maar erover door blijven gaan heeft gewoon geen zin. Jullie kind, jullie keuze. Punt. Succes EDIT hahaha! Lekker snugger - je moeder is ws allang geweest Hoe is het gegaan?
Nou dames, mijn moeder is langsgeweest Ze vond het een beetje vreemd dat we zo hadden genoten zonder ons meisje, maar kon aan de andere kant (al was het met moeite) ook wel begrijpen dat het fijn is om even 5 dagen alleen maar tijd voor elkaar te hebben, geen tijden van slaapjes, eten, bedtijd aan je kop en lekker op je gemak uiteten, ergens iets drinken en zo. Al met al zijn we het eens dat we hierin verschillen en dat zij onze keuze hierin moet respecteren, ook al is ze het er helemaal niet mee eens en zou zij het anders doen. Heb haar al voorbereid dat we volgend jaar weer 5 dagen gaan haha. Dus we zijn het niet met elkaar eens maar toch een fijn gesprek gehad!
En zo hoort het ook Je kunt het niet altijd eens zijn en dan is het fijn als je elkaar toch kunt respecteren.