waar naartoe geweest op huwelijksreis?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bijtjuh16, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Waar zijn jullie naartoe geweest op huwelijksreis en hoe lang? :D

(als je het nog weet: hoeveel waren jullie uiteindelijk kwijt? ( was dit inclusief eten en drinken en uitstapjes of kwam dat er nog bij)

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    2 weken naar een heerlijk Grieks eiland!

hoeveel het kostte... was best prijzig , maar we hadden veel geld gekregen op ons huwelijk hahaa

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
  4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    3 daagjes disneyland parijs! was heel erg leuk, hoeveel we kwijt waren weet ik niet meer

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Midweekje Texel. Was héérlijk! :D

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Drie weken zwitserland. Wat het koste? Tevee l:D maar het was het dubbel en dwars waard!

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    3 daagjes Duitsland in een Nederlands hotel (hoezo taalbarrière? :D), omdat we niet zoveel geld hadden, het jaar daarop zijn we wel op een grotere vakantie gegaan, naar Turkije, Marmaris om precies te zijn.

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    4 dagen naar Parijs, met de Thalys.
    Kostte 100 euro voor de trein (totaal, 25 euro pp/enkele reis) en volgens mij 20 euro per nacht voor het (krakkemikkige typisch Parijse) hotelletje. Was dus allemaal erg low budget :)

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik zie mezelf daar al mee aankomen naar mijn man toe. Zijn halve familie woont er, dus komen we daar al gauw eens in de maand. :D Neemt niet weg dat het er vast leuk was ;););)

10. tulip

tulip Niet meer actief

3 dagen efteling bosrijk;)

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    2 weken NY 3000 voor alles

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    2 weken griekenland, Corfu. Achteraf hadden we wat te goedkoop gekeken. Het leek meer een gewone vakantie dan een huwelijksreis.
    Ondanks de fles champagne op de kamer bij aankomst :p - maar niet alles klopte en een keer ging een excursie niet door en heeft de eigenaar van de apartementen dit vergeten aan ons door te geven, waardoor wij 1,5 uur op de bus hebben staan wachten :( - kan natuurlijk altijd gebeuren, maar als we het over hadden kunnen doen, hadden we iets korter misschien maar in elk geval iets luxer gedaan...

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    In 2002 een rondreis door Maleisië gemaakt. Van te voren slaapplaatsen en auto geregeld.
    Kosten durf ik zo niet meer te zeggen.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    2008, naar Londen met een minicruise van Hoek van Holland naar Harwich, 2 nachten in Londen en weer een minicruise terug. De boot was helemaal top! Luxe kamer. Hotel was prut! (grootste hotel van londen). Kosten waren 300 euro incl ontbijt.

Hotel was echt heel erg... wij wilden natuurlijk een kamer met 2 persoons bed. Ik was toen zwanger en we gingen op het bed liggen en we rolden zo naar elkaar toe en ik kon zonder dat mijn man mij weer omrolde niet uit bed komen. Dus andere kamer gevraagd met 2 1 persoonsbedden. Die stonden op wieltjes dus we rolden de hele kamer door ;) ik werd de volgende ochtend onder het raam wakker en mijn man bij de badkamer... Hilarisch, dat wel ;)

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wij zijn 2 weken naar Madeira geweest. Wat het kostte weet ik niet maar het was wel onze duurste vakantie haha

Eliza was here heeft speciale huwelijksreis tips, daar hadden we onze vakantie ook geboekt.

16. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier helemaal niet, omdat ik 8 maanden zwanger was.
    Die reis doen we nog wel als de kinderen het huis uit zijn, grapt mijn man :).

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    In 2009 naar Mexico, playa del Carmen hotel riu playacar!
    Wat het kostte pfff, reis en hotel ( all in) was volgens mij bijna 900 pp. Aan uit stapjes en zakgeld denk ik nog ong 600 euro.

En dan als klap op de vuurpijl, nog de kostte voor een nieuw fototoestel want die liet manlief op de 1 naar laatste dag in de taxi liggen! :(

18. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Met m'n ex ben ik destijds 12 dagen naar Kenia (Mombassa) geweest. Het was een all inclusive hotel en was om en nabij de 4000 gulden, incl. vlucht, vervoer naar het hotel, en eten en drinken.

Met m'n huidige man zijn we een week naar Landal park Het Loo geweest. De huur van dat huisje was om en nabij de 1100 euro (hoogseizoen, en een luxe huisje met sauna en zonnebank). Ook omdat ik toen net een maand daarvoor bevallen van ons kindje was en er al 2 kinderen waren, was het onbetaalbaar om heel ver weg te gaan.

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    2 weken in een suite in een luxe hotel in Spanje, heerlijk. Er stond een grote fruitmand en fles champagne op ons te wachten ivm de honeymoon. Was top!
    Kosten weet ik niet meer, was niet heel extreem, zijn met eigen auto geweest, was half pension meen ik.

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

2 weken egypte, 1 week nijlcruise, 1 week all inclusive in resort.
    met boeken waren we 2400 euro kwijt,
    op de boot moesten we nog 200 euro bijbetalen, dat was voor het drinken.

Echt heeerlijk!!!

Deel Deze Pagina