Voor het eerst oppas 's avonds, hoeveel betalen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door EvelineThijssen, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh, ondertussen heb ik het nog een keer gedaan zo, maar ik heb er dus echt geen moeite mee dat Jelle dan alleen thuis is. Zolang die babyfoon netjes aan staat bij de buren komt dat helemaal goed, daar ben ik van overtuigd.

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    wij betalen 25-30 euro voor het opassen en de taxi naar huis. dat gedoe over zoveel per uur vindt ik zon gedoe, gewoon van te voren een vast bedrag afspreken ongeacht hoe lang of kort je wegblijft, kan gebeuren dat het gezellig is en je nog niet naar huis wil maar kan ook gebeuren dat je vroeg thuis bent en dan heeft zon meisje haar vrije avond opgegeven voor ik noem maar wat 2-3 uurtjes a 10 euro als ik de bedragen hier zo zie ;)

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou inderdaad ik zat het te lezen en kreeg echt de kriebels...

maaruh als mensen dit wel een prettig idee vinden... vooral doen ;)

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    prima toch :thumup:

5. Writer

Writer Niet meer actief

nou ja als je dat vaker doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten , maar miss een voorbeeld wat niet dagelijk gebeurt gelukkig) maar ben je niet bang dat eens ingebroken word bij jullie thuis?, dat meisje madeline mccan verhaal ongeveer? ik weet dat het niet vaak gebeurd maar daarom zeg ik dat ik niet lekker bij zal voelen , inbreker kunnen heel zachjes doen zonder dat babyfoon gaat :(

6. Tja, wie weet zou ik het niet zo gemakkelijk doen als ik in de stad zou wonen (misschien is het daardoor dat jij er wat huiverig voor bent Meesa).

Maar wij wonen maar in een dorp, inbreken is hier gelukkig niet aan de orde van de dag.

7. Writer

Writer Niet meer actief

ik woon idd in stad , maar heeft niks mee te maken want we wonen verder in hele rustige buurt , maar laat je niet afschrikken door mij reactie hoor ;) iedereen denkt er anders over , mij buurf gaat ook elke avond kwartier joggen met babyfoon , dat zou ik ook niet doen ,het is hoe iemand in mekaar zit , miss ben ik overbezorgd mama ofzo :)

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Pfff, daar gaat haar vraag toch helemaal niet over? Waar bemoeien we ons mee? Wat een niet vindt kunnen is voor een ander heel normaal. Als je het niks vindt dan moet je het vooral niet doen, maar ook geen andere erop aanspreken.

Nu on toppic. Ik vind tussen 3 en 5 euro heel netjes. Al doet de oppas op zo'n avond niets, ze steekt er wel tijd in en let er wel op etc.
    Wel lief dat ze er niets voor hoefde en leuk voor haar dat je haar toch wat gaaf. Zou ik ook doen.

9. Writer

Writer Niet meer actief

hallo ,kiwi ik heb haar verder ook niet veroordeeld op iets :rolleyes: allen vertelt dat ik zelf niet prettig bij zou voelen ,en als ze zo wil prima erbij gezegd,bemoei me toch nergens mee als verteld dat ik dat liever niet doe?
    heb to helemaal niet aangevallen ofzo toch?zo ja excuses daarvoor

ik ben gevraagd om babyfoon oppas te zijn van buurf ,heb ik nee gezegd want ik vond niet handig uit mij huis te gaan elke keer als de baby huilt ,terwijl zelf ook 2 kids thuis allen moet laten .dus vind een nette bedrag wel goed om te geven

10. Even voor de duidelijkheid, ik voelde me ook niet veroordeeld hoor Meesa! Maar inderdaad dwalen we ondertussen aardig van het onderwerp af. Geeft op zich niet hoor; mijn originele vraag is aardig beantwoord.

Ik heb altijd wel een beetje in mijn achterhoofd dat Jelle 's avonds, als ie eenmaal op bed ligt zo slaapt, en dan dus ook zo goed als nooit wakker wordt voor de volgende ochtend.

Maar goed, omdat we zo offtopic gaan... als er een moderator langskomt toevallig mag ie van mij dicht hoor, tenzij anderen nog behoefte hebben aan verdere discussie ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    :)

Deel Deze Pagina