Oppas gezocht én aangeboden omgeving Rotterdam

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bolkje, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben op zoek naar iemand die het prettig lijkt om om de beurten op elkaars kindje(s) te passen.

Ik merk dat ik momenteel erg afhankelijk ben van mijn ouders qua oppas en dat vind ik totaal niet prettig, omdat ik dan ook elke keer een reden op moet geven en ondanks dat die reden vaak is dat we gewoon even een avondje samen willen hebben vind ik het toch vervelend. Het voelt als toestemming vragen bij mijn ouders en daar hou ik niet van.

Betaalde oppas heb ik overwogen, maar dan wordt een avondje bioscoop al snel zo ontzettend duur, dus ik los het liever op een andere manier op... ;)

Maargoed. Ik dacht dus: misschien is het een leuk idee om hier iemand te vinden die ook met een soortgelijk "probleem" zit, zodat we dan af en toe op elkaars kindjes kunnen passen.

Ik ben dus op zoek naar iemand die in de buurt woont. Liefst omgeving Rotterdam Alexanderpolder / Capelle aan den IJssel.

2. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik woon in Rotterdam, maar zie het zelf niet zitten om op andermans kinderen te passen, sorry haha. Maar je zou oudermatch kunnen proberen! Dat is een site voor dit soort dingen.

3. O, ik wist niet dat er zoiets bestond :D Bedankt voor de tip :)

Deel Deze Pagina