Hoi Meiden, Ik heb van mezelf PCOS, ik ben in mijn leven nog nooit normaal ongesteld geweest en daarom via IUI zwanger geworden en bevallen van een lieve, gezonde dochter. Omdat ik dacht de hele MMM weer in te moeten ben ik op 28 dec. gestopt met de pil. Ik ben twee weken geleden (maandag 12 mrt) ineens ongesteld geworden, normale hoeveelheid en wat na 5 dagen weer ophield. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, dus besloot maar ovu. testen aan te schaffen in de hoop nu wel een normale eisprong te hebben. Ik heb inmiddels 7 testen gedaan, maar de eerste twee staan niet op de foto. (de eerste twee waren gelijk aan de eerste test op de foto) de 4e test is van vanmorgen, de 5e test van vanavond. Ik weet niet wat ik er van moet denken... willen jullie mee kijken en zeggen wat jullie er van vinden/denken?? (de laatste test is vrij vers, dus na het indrogen zal deze lichter worden) alvast bedankt!
Hey meid Op de bovenste na zijn ze allemaal positief Maar in de bijsluiter staat ook dat ovutesten vaak niet betrouwbaar zijn bij PCOS
Bedankt voor je reactie.. ik heb het idd ook gelezen, maar ik heb het idee dat ik daar nu geen last meer van heb, (kan over gaan na een zwangerschap) omdat ik normaal ongesteld ben geworden wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt.. maar goed, misschien ook meer hoop dan feit..
Daantje, is zag in een ander topic dat je zei dat de uitslag bij pcos heel lang positief kan zijn. dat wist ik niet. Kan het zo zijn dat ik zondag mijn eisprong heb gehad? ik dacht 'm namelijk gevoeld te hebben.
Ik vind eigenlijk alleen de onderste positief, aangezien de teststreep (de linker) even donker of donkerder dan de controlestreep (rechter) moet zijn. Ik zou dus denken dat je ei eraan komt!