Voor het eerst ovulatietesten gebruiken.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spanish, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Dag meiden!

We zitten inmiddels in ronde 8! en ik slik nu de etos zwanger worden pil. ben nu 4 weken bezig. en heb na de laatste cyclus van 36. nu ineens een cyclus van 28.

Sinds gister niet meer ongesteld dus we kunnen weer aan de gang.
    Nou heb ik ovulatie testen van sensitest besteld. en mijn vraag is Wanneer! kan ik het beste testen hoeveel dagen na mijn laatste ongesteldheids dag. weet namelijk totaal niet wanneer ik vruchtbaar ben. Ben sinds vannochtend ook begonnen met temperaturen
    ben namelijk vrij onbekend met dit soort dingen.

iemand advies? is namelijk van harte welkom.

liefs Carien

2. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hey Meid,

Ik ga deze maand ook beginnen met ovulatietesten. Ik heb die van MatCare besteld. Je moet je kortste cyclus aanhouden en als het goed is staat dan in je informatie hoeveel dagen na je menstruatie je kan beginnen met testen.
    Mijn cyclus is ook van slag en daarom besloten om me ei via de ovu testen te vinden.
    Mijn korste cuslus was 27 en langste 33:(.
    Vandaar dat ik nu ook aan de ovu testen ga. Morgen kan ik beginnen. Ik moest dus 27 dagen aanhouden, dan vanaf de eerste dag van je menstruatie 9 dagen er bij optellen en dan beginnen???
    Spannend meid hoop dat het met die ovutesten snel raak is wat jij?

Groetjes Bolle Buik

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Je kan best ook elke dag op hetzelfde uur testen...
    Ik heb ze ook gebruikt en vind ze wel handig in gebruik, maar soms niet altijd duidelijk! Ik kreeg eens een licht streepje, maar het was toch geen ei!
    Zit nu op dag 57 en jammer genoeg waren mijn testen 2 weken geleden op toen ik met vakantie ging. Anders had ik m'n ei misschien toch gevonden...
    Succes aan jullie!

Deel Deze Pagina